Зміст |
Автори:
Лабурцева Олена Іванівна
Сторінки: 27-36
Мова: Українська
DOI: https://doi.org/10.21272/mmi.2011.2-02
Завантажити: |
Перегляди: |
Завантаження: |
|
|
|
Розширена анотація українською мовою
Стаття присвячена розробленню методичних рекомендацій щодо управління цінами на товари за наявності в товарному асортименті зв’язків взаємозаміщення або взаємодоповнення. Систематизовані варіанти взаємозв’язків між товарами в асортименті підприємства, рекомендовані відповідні методичні підходи до встановлення цін та представлені результати бізнес-апробації рекомендацій.
Ключові слова: маркетинг, маркетингова цінова політика, товарний асортимент підприємства, взаємозамінні товари, взаємодоповнюючі товари.
Цитувати як: Laburtseva, O. (2011). Innovative approaches to the prices management within the framework of product assortment. Marketing and Management of Innovations, 2, 27-36. https://doi.org/10.21272/mmi.2011.2-02
Ця стаття публікуються за ліцензією Creative Commons Attribution International License
Список використаних джерел
- Balabanova L.V. Cinova politika torgovelnogo pidpriiemstva v umovah marketingovoyi oriientaciyi : navch. posibnik / L.V. Balabanova, O.V. Sardak. – Doneck: DonDUET im. M.I. Tugan-Baranovskogo, 2004. – 156 s.
- Gerasimenko V.V. Upravlenie cenovoy politikoy kompanii: uchebnik / V.V. Gerasimenko. – M.: Eksmo, 2006. – 688 s. – (Polnyy kurs MVA).
- Loshenyuk I.R. Marketingova cinova politika : navch. posibnik / I.R. Loshenyuk, A.M. Gumenyuk, Yu.B. Chaplinskiy. – K. : Dakor, 2008. – 184 s.
- Pinishko V.S. Cino- i tarifotvorennya : navch. posibnik / V.S. Pinishko. – Lviv: Magnoliya 2006, 2008. – 303 s.
- Dligach A.O. Marketingova cinova politika: svitoviy dosvid, vitchiznyana praktika : navch. posibnik / A.O. Dligach. – K.: VD <>, 2006. – 304 s.
- Ceny i cenoobrazovanie : uchebnik dlya vuzov / pod red. I.K. Salimzhanova. – M. : ZAO <>, 1999. – 304 s.
- Dugina S.I. Marketingova cinova politika : navch. posibnik / S.I. Dugina. – K.: KNEU, 2005. – 392 s.
- Slepov V.A. Cenoobrazovanie : ucheb. posobie / V.A. Slepov, T.E. Nikolaeva / pod red. prof. V.A. Slepova. – Ros. ekon. akad. im. G.V. Plehanova. – M.: ID FBK-PRESS, 2000. – 152 s.
- Lipsic I.V. Cenoobrazovanie. Upravlenie cenoobrazovaniem v organizacii / I.V. Lipsic. – 3-e izd., pererab. i dop. – M. : Ekonomist, 2005. – 447 s.
- Pappas J.L. Managerial economics / J.L. Pappas, M. Hirschey. – Chicago: Dryden Press, 1990. – 826 p.
|