Зміст |
Автори: Сторінки: 105-113 Мова: Українська DOI: https://doi.org/10.21272/mmi.2011.2-11
Розширена анотація українською мовою У статті визначено роль маркетингових досліджень у системі аналізу маркетингового та логістичного забезпечення промислових підприємств. Обґрунтовано необхідність регулярного проведення маркетингових досліджень. Представлено результати маркетингового дослідження щодо визначення рівня маркетингового та логістичного забезпечення діяльності промислових підприємств Хмельницької області, виявлено недоліки практичного використання маркетингових та логістичних функцій на підприємствах. Ключові слова: маркетингове дослідження, машинобудівні підприємства, маркетингове забезпечення, логістичне забезпечення, взаємоузгодженість маркетингових та логістичних рішень, маркетингові функції, логістичні функції. Цитувати як: Andrushkevich, Z. (2011). Marketing research-level marketing and logistics operation of the machine-building enterprises of Khmelnitsky region. Marketing and Management of Innovations, 2, 105-113. https://doi.org/10.21272/mmi.2011.2-11 Ця стаття публікуються за ліцензією Creative Commons Attribution International LicenseСписок використаних джерел
|
Контакти
Сумський державний університет
вул. Харківська, 116,
м. Суми, Україна, 40007
e-mail: mmi@fem.sumdu.edu.ua