Зміст |
Автори: Сторінки: 114-118 Мова: Російська DOI: https://doi.org/10.21272/mmi.2011.2-12
Розширена анотація українською мовою У статті розглянуто один з найбільш важливих інструментів у роботі дистриб’ютора. Розкриті цілі, які переслідуються при розгляді і застосуванні авторського підходу до цього питання. Детально викладені етапи пропонованого підходу, їхні результати, роль і значення в MLM-індустрії. Ключові слова: MLM-бізнес, дистриб’ютор, інструмент, компанія, контакти. Цитувати як: Gromyko, N. (2011). The most important tool in MLM-business. Marketing and Management of Innovations, 2, 114-118. https://doi.org/10.21272/mmi.2011.2-12 Ця стаття публікуються за ліцензією Creative Commons Attribution International License |
Контакти
Сумський державний університет
вул. Харківська, 116,
м. Суми, Україна, 40007
e-mail: mmi@fem.sumdu.edu.ua