Зміст |
Автори: Сторінки: 131-138 Мова: Українська DOI: https://doi.org/10.21272/mmi.2011.2-15
Розширена анотація українською мовою Закупівельна діяльність промислового підприємства взаємодіє і впливає на функціонування всіх розділів підприємства: від виробництва до реалізації готової продукції. Від ефективності маркетингу закупівель залежить не тільки отримання і максимізація прибутку підприємства, але й найголовніше сьогодні – конкурентоспроможність продукції, можливості розвитку підприємства в довгостроковій перспективі. У статті проаналізовано сучасні тенденції розвитку закупівельної логістики, розроблено практичні рекомендації щодо вибору системи планування потреби матеріальних ресурсів, оптимізації витрат на виконання заказу і підтримки розміру запасів промислового підприємства. Ключові слова: закупівельна логістика, матеріальні ресурси, розмір заказу, оптимізація, система планування. Цитувати як: Rozumnaya, N. (2011). Actual question of marketing procurement, planning needs material resources for industrial enterprises. Marketing and Management of Innovations, 2, 131-138. https://doi.org/10.21272/mmi.2011.2-15 Ця стаття публікуються за ліцензією Creative Commons Attribution International LicenseСписок використаних джерел
|
Контакти
Сумський державний університет
вул. Харківська, 116,
м. Суми, Україна, 40007
e-mail: mmi@fem.sumdu.edu.ua