Зміст |
Автори: Сторінки: 26-33 Мова: Українська DOI: https://doi.org/10.21272/mmi.2010.2-03
Розширена анотація українською мовою У статті автором проведений аналіз франчайзингової форми використання бренду з позицій маркетингу інновацій, а саме виділено місце, роль та особливості такого формату ведення бізнесу, як франчайзинг, у процесі маркетингу інновації від товаровиробника до споживача, а також проведений огляд стану та сучасних його проблем в Україні. Ключові слова: франчайзинг, бренд, інновація, маркетинг інновацій. Цитувати як: Makhnusha, S. (2010). Franchsing form of brand use: looking from the point of view of marketing of innovations. Marketing and Management of Innovations, 2, 26-33. https://doi.org/10.21272/mmi.2010.2-03 Ця стаття публікуються за ліцензією Creative Commons Attribution International LicenseСписок використаних джерел
|
Контакти
Сумський державний університет
вул. Харківська, 116,
м. Суми, Україна, 40007
e-mail: mmi@fem.sumdu.edu.ua