Зміст |
Автори: Сторінки: 51-58 Мова: Українська DOI: https://doi.org/10.21272/mmi.2010.2-06
Розширена анотація українською мовою У статті подано новітні результати дослідження ролі промислово-партнерського маркетингу у створенні вартості підприємства в промислових компаніях. Ключові слова: промисловий маркетинг, партнерський маркетинг, CRM, ринкова вартість підприємства. Цитувати як: Dubnitsky, I. (2010). Industrial marketing in creation of cost of domestic enterprises. Marketing and Management of Innovations, 2, 51-58. https://doi.org/10.21272/mmi.2010.2-06 Ця стаття публікуються за ліцензією Creative Commons Attribution International LicenseСписок використаних джерел
|
Контакти
Сумський державний університет
вул. Харківська, 116,
м. Суми, Україна, 40007
e-mail: mmi@fem.sumdu.edu.ua