Зміст |
Автори: Сторінки: 59-72 Мова: Українська DOI: https://doi.org/10.21272/mmi.2010.2-07
Розширена анотація українською мовою У даній роботі розкриті практичні аспекти імітаційного моделювання економічних процесів, побудовані економетричні моделі та експертна система, які дозволяють імітувати поведінку суб’єктів маркетингової діяльності під впливом зміни зовнішніх і внутрішніх факторів, розроблені практичні рекомендації для управлінських організацій України різних рівнів. Ключові слова: імітаційне моделювання, метод найменших квадратів, логіт-регресія, експертна система, інформаційна маркетингова система. Цитувати як: Teletov A. & Zagorulko, S. (2010). Modelling of marketing information systems. Marketing and Management of Innovations, 2, 59-72. https://doi.org/10.21272/mmi.2010.2-07 Ця стаття публікуються за ліцензією Creative Commons Attribution International LicenseСписок використаних джерел
|
Контакти
Сумський державний університет
вул. Харківська, 116,
м. Суми, Україна, 40007
e-mail: mmi@fem.sumdu.edu.ua