Зміст |
Автори:
Перерва Петро Григорович, Гладенко Іван Васильович
Сторінки: 108-116
Мова: Українська
DOI: https://doi.org/10.21272/mmi.2010.2-12
Завантажити: |
Перегляди: |
Завантаження: |
|
|
|
Розширена анотація українською мовою
Розглянуто методичні підходи до інтерпретації результатів інноваційної діяльності машинобудівного підприємства. Запропоновано рівні стану інноваційної діяльності, кожний з яких має свою характеристику та програму заходів щодо його збереження або зміни.
Ключові слова: моніторинг, інноваційна діяльність, експертні оцінки, ефективність.
Цитувати як: Pererva P. & Gladenko, I. (2010). Monitoring of innovative activity : interpretation of results. Marketing and Management of Innovations, 2, 108-116. https://doi.org/10.21272/mmi.2010.2-12
Ця стаття публікуються за ліцензією Creative Commons Attribution International License
Список використаних джерел
- Antohina Yu.A. Monitoring realizacii innovacionnoy strategii vuza: avtoref. dis. na soisk. uchen. stepeni kand. ekon. nauk / Yu.A. Antohina. – SPb. : GUAP, 2006. – 27 s.
- Armstrong G. Marketing. Zagalniy kurs : uch. pos. / G. Armstrong, F. Kotler. – M.: Vidavnichiy dim <>, 2001. – 608 s.
- Assel Genri. Marketing: principy i strategiya: uchebnik dlya vuzov / Assel Genri. – M.: INFRA, 1999. – 804 c.
- Bagiev G.L. Marketing: uchebnik dlya vuzov / G.L. Bagiev, V.M. Tarasevich, H. Ann; [pod obshch. red. G.L. Bagieva]. – M. : Ekonomika, 1999. – 703 c.
- Buley N.V. Povyshenie effektivnosti upravleniya mashinostroitelnym predpriyatiem na osnove sozdaniya informacionnoy sistemy monitoringa proizvodstvennogo processa: avtoref. dis. na poluch. nauch. stepeni kad ekon. nauk / N.V. Buley. – Orel : OGTU, 2007. – 24 s.
- Garkavenko S.S. Marketing: Pidruchnik / S.S. Garkavenko – K. : Libra, 2002. – 712 s
- Golubkov E.P. Tehnologiya prinyatiya upravlencheskih resheniy / E.P. Golubkov. – M. : Delo i servis, 2005. – 544 s.
- Goncharov S.M. Konspekt lekciy po marketingu / S.M. Goncharov. – Rivne : NUVGP, 2002. – 103 s.
- Zaharev V.V. Monitoring nauchno-tehnicheskogo potenciala Rossii: avtoref. dis. na poluch. nauch. stepeni kad ekon. nauk / V.V. Zaharev. – M : MGU, 2006. – 26 s.
- Kvitko S.I. Sozdanie sistemy monitoringa ekonomicheskogo sostoyaniya promyshlennogo predpriyatiya: avtoref. dis. na soisk. uchen. stepeni kand ekon. nauk / S.I. Kvitko. – M : RGGU, 2007. – 24 s.
- Klimenko I.M. Monitoring kak pedagogicheskaya i upravlencheskaya tehnologiya [Elektronniy resurs] // <>. – Rezhim dostupu: http://mmj.ru/education_ahey.html
- Korn G. Spravochnik po matematike (dlya nauchnyh rabotikov i inzhenerov) / G. Korn. – M. : Nauka, 1973. – 832 s.
- Li A.S. Ocenka innovacionnogo potenciala promyshlennogo predpriyatii / A.S. Li //Ekonomika i proizvodstvo. – 2009. – Aprel-iyun. – S. 10-14.
|