Зміст |
Автори: Сторінки: 170-182 Мова: Українська DOI: https://doi.org/10.21272/mmi.2010.2-20
Розширена анотація українською мовою У цій статті виконано порівняльний аналіз існуючих підходів щодо оцінки стратегій підприємств. Крім того, на основі урахування стратегічної мети підприємства, а також інтересів виробника і споживача продукції удосконалено теоретико-методичних підхід щодо оцінки стратегій підприємств, який грунтується на визначенні ряду нормативних та фактичних показників і встановлення співвідношення між ними. Ключові слова: стратегія, ризик, оцінка, стратегічна мета, показники. Цитувати як: Bilovodska, O. (2010). The comparative analysis and improvement of theoretic-methodical approaches concerning the estimation of strategy of the large enterprises on the markets with the intensive competition. Marketing and Management of Innovations, 2, 170-182. https://doi.org/10.21272/mmi.2010.2-20 Ця стаття публікуються за ліцензією Creative Commons Attribution International LicenseСписок використаних джерел
|
Контакти
Сумський державний університет
вул. Харківська, 116,
м. Суми, Україна, 40007
e-mail: mmi@fem.sumdu.edu.ua