Розширена анотація українською мовою
При реалізації генеричних товарів на ринку ринкова цінність пропозиції виробника проявляється в реакції покупців на зміну ціни. Результати проведеного дослідження свідчать, що за певних обставин споживачі можуть ставитися до ціни як до показника якості, а тому менш чутливі до її рівня, ніж до споживчих характеристик генеричної продукції. Чим більше у споживачів рівень ціни асоціюється з рівнем її якості, тим менше вони чутливі до зміни її рівня. Врахування гранично високих чи низьких цін в процесі стратегічного ціноутворення реально дозволяє визначити ступінь чутливості споживачів до їх рівня.
Ключові слова: ціна, стратегічне ціноутворення, якість продукції, маркетингове середовище, поведінка споживачів, фармацевтичне підприємство, генеричні товари.
Цитувати як: Korinev V. & Kirik, V. (2010). Influence of price changes on the users at the strategic pricing on generic products. Marketing and Management of Innovations, 1, 11-20. https://doi.org/10.21272/mmi.2010.1-01
Ця стаття публікуються за ліцензією Creative Commons Attribution International License
Список використаних джерел
- Artus M. M. Mehanizm cinoutvorennya ta yogo funkciyi v umovah rinku / M.M. Artus // Finansi Ukrayini. – 2004. – no10. – S. 103-147.
- Bezkorovayna S. V. Upravlinnya cinovoyu politikoyu pidpriiemstva ta optimizaciya cinovih rishen v umovah rinkovoyi konkurenciyi / S. V. Bezkorovayna // Visnik Rivnenskogo derzhavnogo tehnichnogo universitetu. – 2003. – no2 (21). – S. 3-8.
- Voronina A.V. Mehanizm marketingovogo cinoutvorennya (na materialah metalurgiynoyi galuzi Ukrayini) : dis. kand. ekon. nauk : 08.06.01 / Voronina Alevtina Viktorivna. – K., 2003. – 224 s.
- Golubkov E. P. Marketingovye issledovaniya: teoriya, metodologiya i praktika / E. P. Golubkov. – M. : Finpress, 1998. – 416 s.
- Doyl P. Menedzhment: strategiya i taktika / P. Doyl ; per. s angl. – SPb. : Izdatelstvo <>, 1999. – 560 s.
- Petrik O.I. Shlyah do cinovoyi stabilnosti: svitoviy dosvid i perspektivi dlya Ukrayini : monografiya / O.I. Petrik – K. : UBS NBU, 2008. – 369 s.
- Cinova politika torgovelnogo pidpriiemstva v umovah marektingovoyi oriientaciyi: monografiya / L.V. Balabanova, O.V. Sardak. – Doneck : Doneck. derzh. un-t ekonomiki i torgivli im. M. Tugan-Baranovskogo, 2003. – 148 s.
- Koriniev V.L. Vitchiznyane cinoutvorennya v umovah ekonomichnoyi krizi. // Visnik ternopilskogo nacionalnogo ekonomichnogo universitetu : Naukoviy zhurnal. – 2007. – no5. – S. 132-136.
- Koriniev V.L. Marketingove cinoutvorennya v umovah pidpriiemnickoyi diyalnosti malih pidpriiemstv // Stan, rozvitok ta derzhavne regulyuvannya diyalnosti malih pidpriiemstv v Ukrayini : Monografiya / V.L. Koriniev, M.I. Pivovarov, M.A. Pogribnyak, S.I. Brilov. – Zaporizhzhya, KPU, 2009. – S. 145-194.