Розширена анотація українською мовою
Стаття присвячена розробленню концептуальних основ впровадження концепції інноваційного маркетингу в діяльність вітчизняних промислових підприємств: визначено два основних напрямки діяльності підприємства в рамках концепції інноваційного маркетингу, запропонована схема впровадження концепції в діяльність підприємств, запропоновано комплекс інноваційного маркетингу.
Ключові слова: концепція інноваційного маркетингу, організаційна структура, комплекс інноваційного маркетингу, промислові підприємства.
Цитувати як: Illiashenko, N. (2010). Introduction of the innovative marketing concept in activity of the industrial enterprises. Marketing and Management of Innovations, 1, 28-33. https://doi.org/10.21272/mmi.2010.1-03
Ця стаття публікуються за ліцензією Creative Commons Attribution International License
Список використаних джерел
- Jessen S. Business by projects / S. Jessen. – Universitetsforlaget, 2002. – 87 c.
- Illyashenko N.S. Algoritm viboru koncepciyi innovaciynogo marketingu / N.S. Illyashenko //Zbirnik tez dopovidey V Mizhnarodnoyi naukovo-praktichnoyi konferenciyi <>, 19-20 bereznya 2009 roku. – K. : NUHT, 2009. – S. 60-61.
- Golubkov E.L. O nekotoryh ponyatiyah i terminologii marketinga / E.L. Golubkov // Marketing v Rossii i za rubezhom. – 2003. – no5. – S. 3-21.
- Grechkov V.Yu. Eshche raz pro marketing-miks, ili ne ostavit li v pokoe koncepciyu 4r? / V.Yu. Grechkov // Marketing v Rossii i za rubezhom. – 2004. – no 3(41) – S. 121-130.
- Guryanov S.A. Marketing bankovskih uslug (uchebnik dlya vuzov) / S.A. Guryanov / Pod obshchey red. d.e.n., prof. Tomilova V.V. – M. : Yurayt, 2005. – 320 s.
- Zaruba V.Ya. Marketing partnerskih stosunkiv u navchalno-vihovnomu procesi vishchogo navchalnogo zakladu / V.Ya. Zaruba, I.A. Parfentenko // Mehanizm regulyuvannya ekonomiki. – 2008. – no4. – S. 66-73.
- Kalinina M.A. Vliyanie razvitiya roznichno-optovoy struktury na ekonomicheskie pokazateli / M.A. Kalinina // Marketing. – 2006. – no2 (87). – S. 89-93.
- Teoriya marketinga / Pod red. M. Beykera. – SPB. : Piter, 2002. – S. 318.
- Shevchenko D.A. Marketingovye strategii cenoobrazovaniya v vuze / D.A. Shevchenko // Prakticheskiy marketing. – 2002. – no 10(68) – S. 7-14.
- Evolyuciya klientoorientirovannyh tehnologiy [Elektronnyy resurs]. – Rezhim dostupa : http://terrasoft.ua/academy/articles/14/
- Kotler P. Megamarketing / P. Kotler // Harvard Business Review. – 1986. – no64 – P. 117-124.
- McCarthy E. J. Basic Marketing: A Managerial Approach 12th ed. / E. Jerome McCarthy // Homewood. – 1996. – no 2 – 253 s.
- Ekonomika i informaciya : Ekonomika inforimacii i informaciya v ekonomike. Enciklopedicheskiy slovar / [Pod. red. d.e.n., prof. Melnika L.G.]. – Sumy : Universitetskaya Kniga, 2005. – 384 s.