Зміст |
Автори: Сторінки: 42-51 Мова: Українська DOI: https://doi.org/10.21272/mmi.2010.1-05
Розширена анотація українською мовою Висвітлено сучасний підхід до визначення ефективності роботи підприємств легкої промисловості. Розглянуто роль і значення маркетингу та маркетингових досліджень як невід’ємного елемента розвитку галузі. У статті підкреслюється, що розвиток підприємств легкої промисловості неможливий без докорінної перебудови організаційної структури на основі концепції маркетингу. Ключові слова: ефективність, підприємство, легка промисловість, маркетинг, маркетингова діяльність, маркетингові дослідження, організаційна структура. Цитувати як: Kovalchuk S. & Petritskay, O. (2010). A role of marketing researches is in efficiency of work of enterprises of light industry. Marketing and Management of Innovations, 1, 42-51. https://doi.org/10.21272/mmi.2010.1-05 Ця стаття публікуються за ліцензією Creative Commons Attribution International LicenseСписок використаних джерел
|
Контакти
Сумський державний університет
вул. Харківська, 116,
м. Суми, Україна, 40007
e-mail: mmi@fem.sumdu.edu.ua