Зміст |
Автори: Сторінки: 52-56 Мова: Українська DOI: https://doi.org/10.21272/mmi.2010.1-06
Розширена анотація українською мовою У статті аналізується необхідність управління вибором стратегії просування нової продукції, а також розглядається приклад вибору стратегії просування нового товару на цільовий ринок за авторським алгоритмом. Ключові слова: стратегія, інновація, комплекс просування, інструменти маркетингової політики, цільовий ринок, споживач. Цитувати як: Karpishchenko, M. (2010). The choice of the strategy advancement of new production in the food-processing industry. Marketing and Management of Innovations, 1, 52-56. https://doi.org/10.21272/mmi.2010.1-06 Ця стаття публікуються за ліцензією Creative Commons Attribution International LicenseСписок використаних джерел
|
Контакти
Сумський державний університет
вул. Харківська, 116,
м. Суми, Україна, 40007
e-mail: mmi@fem.sumdu.edu.ua