Зміст |
Автори: Сторінки: 78-81 Мова: Українська DOI: https://doi.org/10.21272/mmi.2010.1-09
Розширена анотація українською мовою Розглядаються проблеми активізації прямого маркетингу на підставі впровадження інтерактивних систем. Розкриваються основні переваги, пов’язані з використанням інтегрованих маркетингових комунікацій при формуванні стратегій прямого маркетингу. Ключові слова: реклама, прямий маркетинг, споживачі, інформація, інтернет, комунікації. Цитувати як: Maksymova, T. (2010). Innovative tool of direct marketing. Marketing and Management of Innovations, 1, 78-81. https://doi.org/10.21272/mmi.2010.1-09 Ця стаття публікуються за ліцензією Creative Commons Attribution International LicenseСписок використаних джерел
|
Контакти
Сумський державний університет
вул. Харківська, 116,
м. Суми, Україна, 40007
e-mail: mmi@fem.sumdu.edu.ua