Зміст |
Автори: Сторінки: 82-89 Мова: Українська DOI: https://doi.org/10.21272/mmi.2010.1-10
Розширена анотація українською мовою Стаття присвячена аналізу розвитку галузі дитячого харчування в Україні та світі, обумовленого підвищенням рівня народжуваності, незадоволеною потребою в продуктах дитячого харчування при зростаючому попиті на них та посиленням інтервенції іноземних виробників. Значну увагу приділено державному регулюванню та законодавчим актам, діючим на українському ринку дитячого харчування. Ключові слова: маркетинг, маркетингові дослідження, інтервенція, світові бренди, законодавчі акти. Цитувати як: Dolzhanskiy I. & Voronina, A. (2010). Market analysis baby food Ukraine. Marketing and Management of Innovations, 1, 82-89. https://doi.org/10.21272/mmi.2010.1-10 Ця стаття публікуються за ліцензією Creative Commons Attribution International LicenseСписок використаних джерел
|
Контакти
Сумський державний університет
вул. Харківська, 116,
м. Суми, Україна, 40007
e-mail: mmi@fem.sumdu.edu.ua