Вплив лояльності споживачів на зв'язки між ефективністю ланцюга поставок, управлінням запасами та якістю
Pages: 67-79
Received: 5 August 2023
Revised: 22 October 2023
Accepted: 14 February 2024
Abstract
Управління ланцюгом поставок являє собою систематичну та стратегічну координацію бізнес-процесів у ланцюзі поставок з метою підвищення ефективності діяльності як компанії, так і ланцюга поставок в цілому у довгостроковій перспективі. Це також включає набір підходів, які ефективно застосовуються для інтеграції постачальників, виробників, дистриб’юторів та споживачів. Основною перепоною для розвитку управління ланцюгом поставок є обмежені фінансові ресурси. Дане дослідження має на меті з’ясувати вплив лояльності споживачів на зв’язки між ефективністю функціонування ланцюга поставок, системи управлінням запасами та якістю. Дослідження проводилося на IT підприємстві в Пенангу, Малайзія. До участі було залучено 700 працівників цієї компанії. Аналіз взаємозв’язків та впливів системи управління якістю, запасами, ланцюгом поставок та лояльності споживачів на ефективність просування продукції на ринку був проведений з використанням інструментарію PLS-SEM. У дослідженні застосовано декілька статистичних методів, а для аналізу даних використано програмне забезпечення SMART PLS3. Було встановлено значущий вплив досліджуваних змінних, таких як лояльність споживачів, система управління запасами, ланцюгом поставок та ефективністю просування продукції на ринку. Результати показали, що всі сім досліджуваних гіпотез мають статистично значущі зв’язки між усіма обраними змінними. Результати дослідження дозволило сформувати емпірично підтверджені рекомендації власникам бізнесу та іншим зацікавленим сторонам щодо підвищення ефективності системи управління ланцюгом поставок, запасами та якістю в бізнес-процесах своїх організацій для сприяння лояльності споживачів. Авторами наголошено, що інструменти та політики, які були розроблені в рамках RMK-9, зіткнулися з більш інтенсивною конкуренцією через глобалізацію та лібералізацію торгівлі, що тим самим обумовлює подальші дослідження з даної проблематики.
Keywords: управління запасами; управління якістю; управління ланцюгом поставок; результативність; продукція; ринок; електронне виробництво.
How to Cite: Nadason, S., Vasudevan, H., & Yee, C. M. (2024). The Mediating Effect of Customer Loyalty on the Relationship among Supply Chain Performance, Inventory Management and Quality Management. Marketing and Management of Innovations, 15(1), 67–79. https://doi.org/10.21272/mmi.2024.1-06
Abstract Views
PDF Downloads
This work is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License
References
- Androniceanu, A. (2017). The three-dimensional approach of Total Quality Management, an essential strategic option for business excellence. Amfiteatru Economic, 19(44), 61-78. [Google Scholar]
- Apriyanti, S., & Bernanda, D. Y. (2023). Inventory Information System Development to Improve Goods Data Collection Process. Journal of Information Systems and Informatics, 5(3), 860-873. [Google Scholar] [CrossRef]
- Cohen, J. (1992). Statistical power analysis. Current directions in psychological science, 1(3), 98-101. [Google Scholar] [CrossRef]
- Cuesta-Valino, P., Gutiérrez-Rodríguez, P., Núnez-Barriopedro, E., & García-Henche, B. (2023). Strategic orientation towards digitization to improve supermarket loyalty in an omnichannel context. Journal of Business Research, 156, 113475. [Google Scholar] [CrossRef]
- Emmanuel, B., & Priscilla, O. A. (2022). A review of corporate social responsibility and its relationship with customer satisfaction and corporate image. Open Journal of Business and Management, 10(2), 715-728. [Google Scholar] [CrossRef]
- Gokalp, E., Gokalp, M. O., & Çoban, S. (2022). Blockchain-based supply chain management: understanding the determinants of adoption in the context of organizations. Information systems management, 39(2), 100-121. [Google Scholar] [CrossRef]
- Islam, R., Ahmed, S., Rahman, M., & Al Asheq, A. (2020). Determinants of service quality and its effect on customer satisfaction and loyalty: an empirical study of private banking sector. The TQM Journal, 33(6), 1163-1182. [Google Scholar] [CrossRef]
- Janahi, M. A., & Al Mubarak, M. M. S. (2017). The impact of customer service quality on customer satisfaction in Islamic banking. Journal of Islamic Marketing, 8(4), 595-604. [Google Scholar] [CrossRef]
- Kee, D. M. H., Aisyah, U., A’ishah, T. A., Enakhifo, E., & Edeh, F. O. (2022). Contributing Factors to Customer Satisfaction during the Pandemic: A Study of Foodpanda of Malaysia and Nigeria. International Journal of Tourism and Hospitality in Asia Pasific (IJTHAP), 5(1), 21-33. [Google Scholar] [CrossRef]
- Lee, K., Romzi, P., Hanaysha, J., Alzoubi, H., & Alshurideh, M. (2022). Investigating the impact of benefits and challenges of IOT adoption on supply chain performance and organizational performance: An empirical study in Malaysia. Uncertain Supply Chain Management, 10(2), 537-550. [Google Scholar] [CrossRef]
- Mandt, M., Harris, M., Lyng, J., Moore, B., Gross, T., Gausche-Hill, M., & Donofrio-Odmann, J. J. (2022). Quality management of prehospital pediatric respiratory distress and airway programs: an NAEMSP Position Statement and Resource Document. Prehospital Emergency Care, 26(sup1), 111-117. [Google Scholar] [CrossRef]
- Mohamed, B., Noorashid, N. A., & Zolkepli, A. F. (2022). The effect of service quality on customer satisfaction as measured by SERVQUAL: a case study of automotive maintenance and repair service center. Jurnal Al-Sirat, 20(1), 79-90. [Google Scholar]
- Mutambo, N., Mwange, A., Manda, R., Chiseyeng’i, J., Mashiri, G., & Bwalya, J. (2022). Principles and Practices of Strategy for Effective and Efficient Performance of Business Organisations, 14(14), 52-68. [Google Scholar] [CrossRef]
- O’Hern, M., Akdeniz, B., & Du, S. (2022). The effects of crowdsourcing contribution type and temporal consistency on new product development success. R&D Management, 52(1), 126-138. [Google Scholar] [CrossRef]
- Othman, B. A., Harun, A., De Almeida, N. M., & Sadq, Z. M. (2020). The effects on customer satisfaction and customer loyalty by integrating marketing communication and after sale service into the traditional marketing mix model of Umrah travel services in Malaysia. Journal of islamic marketing, 12(2), 363-388. [Google Scholar] [CrossRef]
- Perez-Moron, J., Madan, S., Cheu, J. Y., Kee, D. M. H., Cheong, L. C., Chin, R., … & García, A. P. M. (2022). Effect of service quality and customer satisfaction on customer loyalty: A case study of Starbucks in Malaysia. International journal of tourism and hospitality in Asia Pasific (IJTHAP), 5(1), 62-74. [Google Scholar] [CrossRef]
- Prajogo, D., Mena, C., Cooper, B., & Teh, P. L. (2022). The roles of national culture in affecting quality management practices and quality performance-multilevel and multicountry analysis. International Journal of Operations & Production Management, 42(7), 877-897. [Google Scholar] [CrossRef]
- Rego, L., Brady, M., Leone, R., Roberts, J., Srivastava, C., & Srivastava, R. (2022). Brand response to environmental turbulence: A framework and propositions for resistance, recovery and reinvention. International Journal of Research in Marketing, 39(2), 583-602. [Google Scholar][CrossRef]
- Richey, R. G., Roath, A. S., Adams, F. G., & Wieland, A. (2022). A responsiveness view of logistics and supply chain management. Journal of Business Logistics, 43(1), 62-91. [Google Scholar] [CrossRef]
- Saunders, M., Lewis, P., & Thornhill, A. (2009). Research methods for business students. Pearson education. [Google Scholar]
- Sekaran, U., & Bougie, R. (2016). Research methods for business: A skill building approach. John Wiley & Sons. [Google Scholar]
- Shinde, R., Chavan, P., & Ali, M. M. (2018). Assessing the role of customer satisfaction in attaining customer loyalty: A study of fast food restaurant in Kolhapur city. International Journal of Multidisciplinary Research, 8(4), 30-40. [Google Scholar]
- Tan, H., & Kim, V. W. E. (2021). Examining the factors that influence consumer satisfaction with online food delivery in Klang Valley, Malaysia. The Journal of Management Theory and Practice, 2(2), 88-95. [Google Scholar] [CrossRef]
- Weaver, L., Beebe, T. J., & Rockwood, T. (2019). The impact of survey mode on the response rate in a survey of the factors that influence Minnesota physicians’ disclosure practices. BMC medical research methodology, 19(1), 1-7. [Google Scholar] [CrossRef]
- Zhou, L., Jiang, Z., Geng, N., Niu, Y., Cui, F., Liu, K., & Qi, N. (2022). Production and operations management for intelligent manufacturing: A systematic literature review. International Journal of Production Research, 60(2), 808-846. [Google Scholar] [CrossRef]
View articles in other formats
License
This work is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License
Coyright
Copyright (c) 2024 The Author(s).
Published by Sumy State University
Issue