Marketing and Management of Innovations

ISSN (print) – 2218-4511 

ISSN (online) – 2227-6718

Реєстр суб’єктів у сфері медіа, Ідентифікатор у реєстрі:

R30-01179, Рішення від 31 серпня 2023 року, № 759

Мова видання: англійська 

Журнал виходить щоквартально (березень, червень, вересень і грудень) 

Бізнес-модель: Golden Open Access | APC Policy

Головний редактор            Редколегія

Олексій Люльов

Сумський державний університет | Україна

Якщо у авторів або читачів журналів “Business Ethics and Leadership”, “SocioEconomic Challenges”, “Financial Markets, Institutions and Risks”, “Marketing and Management of Innovations” та “Health Economics and Management Review” виникає потреба у оформленні підбірки статей за будь-яким критерієм (певна тема, автор чи група авторів, автори з певної країни, регіону, університету чи установи тощо), опублікованих у різних номерах журналів, то такий збірник можна замовити під конкретний запит.

Замовлення може бути оформлене на підготовку як електронної версії такого тематичного збірника (підбірки статей), так і на друкованої. При підготовці друкованої версії збірника кількість статей узгоджується додатково з урахуванням технічних можливостей друкарні.

Для замовлення друкованого чи електронного збірника, будь ласка, надішліть електронного листа на адресу kontakt@ar-and-p.de.

Ціна підготовки такого тематичного збірника (підбірки статей) під конкретний запит узгоджується окремо.