Зміст |
Автори:
Дубодєлова Алла Вікторівна, Юринець Оксана Василівна, Катаєв Андрій Володимирович
Сторінки: 102-106
Мова: Українська
DOI: https://doi.org/10.21272/mmi.2010.1-12
Завантажити: |
Перегляди: |
Завантаження: |
|
|
|
Розширена анотація українською мовою
Узагальнено характеристики бенчмаркінгу як інструменту еталонного тестування ефективності діяльності підприємства у зовнішньому та внутрішньому бізнес-середовищі. Проведена класифікація, розкриті особливості видів бенчмаркінгу та обґрунтовані сфери їхнього застосування в системі менеджменту підприємства.
Ключові слова: конкурентний аналіз, маркетингове дослідження, бенчмаркінг, стратегія.
Цитувати як: Dubodelova, A., Yurynec O. & Kataev, A. (2010). The classification of types and purviews of benchmarking in the system of enterprise management. Marketing and Management of Innovations, 1, 102-106. https://doi.org/10.21272/mmi.2010.1-12
Ця стаття публікуються за ліцензією Creative Commons Attribution International License
Список використаних джерел
- Azoev G.L. Benchmarking: pozicionirovanie aviakompaniy na moskovskomu rynke aviabiletov // Marketing i marketingovye issledovaniya v Rossii / Azoev G.L., Baturin E.V. – M., 2000. – no1 – S. 5-7.
- Ann H., Bagiev G., Marketing / Ann H., Bagiev G., Tarasevich V. / Pod obshch. red. G. Bagieva. – SPb. : Piter, 2005. – 736 s.
- Arenkov Y. Benchmarking i marketingovye resheniya [Elektronniy resurs] / Arenkov Y., Bashev E. – Rezhim dostupu : http://www.marketing. spb.ru.
- Arefeva E.V. Benchmarking kak instrument povysheniya konkurentosprosobnosti kompanii / Arefeva E.V., Arefev O.V. // Rynok kapitala – M., 2000. – no1-2.
- Van der Veyk G. Benchmarking [Elektronniy resurs] / Van der Veyk G. – Rezhim dostupu: http://www.devbusiness.ru.
- Gaydaenko T.A. Marketingovoe upravlenie. Polnyy kurs MVA. Principy upravlencheskih resheniy i rossiyskaya praktika / T.A. Gaydaenko. – 2-e izd., pererab. i dop. – M. : EKSMO, 2006. – 496 s.
- Golicin A.M. Vistavki ta yarmarki: rol benchmarkingu // Marketing v Ukrayini /
- Golicin A.M – K., 2004. – no4. – S. 57-60.
- Gordiienko P.L. Strategichniy analiz : Navch. posibnik / P.L. Gordiienko – K. : Altera, 2006. – 404 s.
- Mihaylova E.A. Osnovy benchmarkinga: osnovnye principy koncepcii i planirovaniya benchmarketingovogo proekta / Mihaylova E.A.. // Menedzhment v Rossii i za rubezhom – M., 2001. – no3. – S. 80-81.
- Saveliev Ie.V. Novitniy marketing / Ie.V. Saveliev, S.I. Chebotar, D.A. Shtefanich ta in. Za red. Ie.V. Savelieva – K. : Znannya, 2008 – 420 s.
- Radchenko K.I. Strategichniy analiz u biznesi : Navchalniy posibnik. Vidannya 2-ge, dopovnene. – Lviv : <>, 2003. – 272 s.
- Reyder R. Benchmarking kak instrument opredeleniya strategii i povysheniya pribyli / Per. s angl. A.L. Raskina ; Pod nauch. red. T.V. Danilovoy – M. : RIA <>, 2007. – 248 s.
- Benchmarking and Internal Auditing [Elektronniy resurs]. – Rezhim dostupu :
- http://www.Mc2consulting.com.
- Jenster P., Hussey D.E. Company Analysis Determining Strategic Capability. – Jon Wiley & Sons, 2001
- Kahn R., Grunig R., Clarc A. Process-Based Strategic Planning. – Springer Verlad, 2001.
- Tad Leahy. Reaching New Heights, Part One [Elektronniy resurs]. – Rezhim dostupu :http://www.Businessfinancemag.
|