Зміст |
Автори: Сторінки: 114-121 Мова: Українська DOI: https://doi.org/10.21272/mmi.2010.1-14
Розширена анотація українською мовою Розглянуто впровадження маркетингової діяльності як складової системи управління підприємством, що спеціалізується на інтернет-торгівлі товарами, запропоновано стратегію забезпечення конкурентоспроможності підприємства на регіональному ринку. Ключові слова: інтернет-торгівля, конкурентоспроможність, маркетингова політика, товарно-цінова стратегія. Цитувати як: Peresadko, G., Lysiutin I. & Ryabichenko, D. (2010). Analysis of commodity-price strategy of the company. Marketing and Management of Innovations, 1, 114-121. https://doi.org/10.21272/mmi.2010.1-14 Ця стаття публікуються за ліцензією Creative Commons Attribution International LicenseСписок використаних джерел
|
Контакти
Сумський державний університет
вул. Харківська, 116,
м. Суми, Україна, 40007
e-mail: mmi@fem.sumdu.edu.ua