Зміст |
Автори:
Тєлєтов Олександр Сергійович
Сторінки: 132-143
Мова: Українська
DOI: https://doi.org/10.21272/mmi.2010.1-17
Завантажити: |
Перегляди: |
Завантаження: |
|
|
|
Розширена анотація українською мовою
У статті розглянуто питання маркетингового прогнозування в промисловості. Проаналізовано тенденції зміни заробітної плати в столиці та регіонах України за останні роки як одного з необхідних чинників для створення реальних прогнозів. Показано, що в економічних системах при певних технологіях, кваліфікації людей, даній заробітній платі можна ефективно використовувати тільки певні методи прогнозування.
Ключові слова: трудова зайнятість населення, середня заробітна плата, маркетинговий прогноз, методи маркетингового прогнозування.
Цитувати як: Тeletov, А. (2010). Place of labour employment of the population in economic systems and marketing forecasting of enterprise development. Marketing and Management of Innovations, 1, 132-143. https://doi.org/10.21272/mmi.2010.1-17
Ця стаття публікуються за ліцензією Creative Commons Attribution International License
Список використаних джерел
- Malineckiy G.G. Haos. Struktury. Vychislitelnyy eksperiment. Vvedenie v nelineynuyu dinamiku / G.G. Malineckiy. – M. : Editorial URSS, 2000.
- Tielietov O.S. Ponyattya sinergizmu v ekonomichnih sistemah / O.S. Tielietov // Mehanizm regulyuvannya ekonomiki. – 2003. – no 3. – S. 158-166.
- Samsonkin V.M. Modelyuvannya funkcionalnoyi diyalnosti ekonomichnih sistem, shcho samoorganizovuyutsya / V.M. Samsonkin, O.S. Tielietov // Problemi upravlinnya innovaciynim rozvitkom pidpriiemstv u tranzitivniy ekonomici : monografiya / [S.M. Illyashenko, O.V. Prokopenko, L.G. Melnik ta in. ; za red. S.M. Illyashenka]. – Sumi : Univ. kn., 2005. – S. 304-340.
- Tielietov O.S. Marketingova politika v umovah ekonomichnih kriz / O.S. Tielietov // Zb. tez Tretoyi mizhnarodnoyi naukovo-praktichnoyi konferenciyi <>. – 1-3. 10. 2009. – Sumi : Mriya-1. – 2009. – S. 214-216
- Malineckiy G.G. Nelineynaya dinamika i problemy prognoza / G.G. Malineckiy, S.P. Kurdyumov // Vestnik Rossiyskoy akad. nauk. – 2001. – no3, T. 71. – S .210-232.
- Waldrop M.M. Complexity: The emerging science at the edge of order and chaos / M.M. Waldrop. – New York : Touchstone, 1993.
- Nacionalna strategiya rozvitku <>. Gromadsko-politichne ob’iednannya <>. – K.: 2008. – 74 s.
- Teletov A.S. Osnovy marketinga : uchebnoe posobie [dlya vuzov] / A.S. Teletov. – 3-e izd. – Sumy : Mriya-1, 2006. – 134 s.
- Pererva P.G. Upravlenie marketingom na mashinostroitelnom predpriyatii : uch. pos. dlya vuzov / P.G. Pererva. – Harkov : Osnova, 1993. – 286 s.
- Tielietov O S. Marketing produkciyi virobnicho-tehnichnogo priznachennya : [monografiya] / O.S. Tielietov. – Sumi : Vid-vo SumDU, 2002. – 231 s.
- Tielietov O.S. Marketingovi doslidzhennya : [navchalniy posibnik dlya VNZ] /
- O.S. Tielietov. – Kiyiv : Znannya Ukrayini, 2010. – 299 s.
- Illyashenko S.M. Marketingovi doslidzhennya: Navch. posib. / S.M. Illyashenko, M.Yu. Baskakova – K.: Centr navchalnoyi literaturi, 2006. – 192 s.
- Teletov A.S. Koncepciya probnogo marketinga kak kriteriy ocenki
- celesoobraznosti innovacionnoy deyatelnosti v usloviyah depressivnogo razvitiya / A.S. Teletov, E.I. Nagornyy // Materiali mizhnarodnoyi naukovoyi konferenciyi <>. Sekciya 5. Sumi – 2008. – S. 173- 176
- Tielietov O.S. Testuvannya novoyi produkciyi v sistemi marketingu promislovogo pidpriiemstva / O.S. Tielietov, Ie.I. Nagorniy // Visnik SumDU Seriya Ekonomika. – 2008. – no 2. – S. 150-158.
- Tielietov O.S. Formuvannya ponyattya <> v konteksti stvorennya novoyi produkciyi / O.S. Tielietov, Ie.I. Nagorniy // Visnik Hmelnickogo nacionalnogo universitetu. – 2009. – no5, T.3. – S. 116-120.
|