Зміст |
Автори:
Біловодська Олена Анатоліївна, Гримайло Олена Володимирівна
Сторінки: 149-160
Мова: Українська
DOI: https://doi.org/10.21272/mmi.2010.1-19
Завантажити: |
Перегляди: |
Завантаження: |
|
|
|
Розширена анотація українською мовою
У статті розроблено теоретико-методичний підхід щодо комплексної оцінки упаковки продукції харчової промисловості, який враховує запити споживачів та інтереси виробників, а також запропоновано напрямки вдосконалення упаковки та підвищення рівня її відповідності вимогам ринку.
Ключові слова: упаковка, показники, харчова промисловість, комплексна оцінка.
Цитувати як: Bilovodska O. & Grymaylo, O. (2010). Working out of the theoretic-methodical approach to a complex estimation of production’s packing in the innovative development conditions of the food-processing industry. Marketing and Management of Innovations, 1, 149-160. https://doi.org/10.21272/mmi.2010.1-19
Ця стаття публікуються за ліцензією Creative Commons Attribution International License
Список використаних джерел
- Ambler T. Prakticheskiy marketing [Tekst] / T. Ambler; per. s angl. pod obshchey red. Yu.N. Kapturevskogo. – SPb : <>, 1999. – 400 s.
- Bauersoks Donald Dzh. Logistika : integrirovannaya cep postavok [Tekst] / Donald Dzh. Bauersoks, Deyvid Dzh.Kloss ; per. s angl. – [2-e izd.] – M. : ZAO <>, 2005. – 640 s.
- Belanovskiy S. A. Metod fokus-grupp [Tekst] / S.A. Belanovskiy. – M. : Izdatelstvo Magistr, 1996. – 272 s.
- Belyavcev M.I. Marketing : navch. posibnik [Tekst] / M.I. Belyavcev, L. Ivanenko. – K. : CNL, 2005. – 328 s.
- Breslav G.E. Cvetopsihologiya i cvetolechenie [Tekst] / G. . Breslav. – SPb.: B&K, 2000. – 212 s.
- Breslav G.E. Cvetopsihologiya i cvetolechenie dlya vseh. – SPb.: B&K, 2000. – 212s.
- Gadzhinskiy A.M. Osnovy logistiki: ucheb. posobie [Tekst] / A.M. Gadzhinskiy. – M.: IVC “Marketing”, 1996. – 124 s.
- Gerasimchuk V.G. Marketing: teoriya i praktika: navch. posibnik [Tekst] / V.G. Gerasimchuk. – K.: Vishcha shkola, 2000. – 327 s.
- Girchenko T.D. Marketing: navch. posibnik [Tekst] / T.D. Girchenko, O.V. Dubovik. – Lviv: LBI NBU, 2004. – 255 s.
- Zakon Ukrayini <> vid 12.05.1991 no 1023-XII iz zminami i dopovnennyami [Elektronniy resurs]. – Rezhim dostupu : http://zakon.rada.gov.
- Zakon Ukrayini <> vid 23.12.1997 no 771/97-VR iz zminami i dopovnennyami [Elektronniy resurs]. – Rezhim dostupu: http://zakon.rada.gov.
- Zalmanova M.E. Zakupochnaya i raspredelitelnaya logistika: ucheb. posobie [Tekst] / M.E. Zalmanova. – Saratov : SPI, 1992. – 82 s.
- Kalchenko A.G. Logistika: navch. posibnik [Tekst] / A. G. Kalchenko, V.V. Kriveshchenko. – [vid. 2-ge]. – K.: KNEU, 2008. – 472 s.
- Kostoglodov D.D. Raspredelitelnaya logistika [Tekst] / D.D. Kostoglodov, L.M. Harisova. – M. : ZB, 1997. – 127 s.
- Kotler F. Osnovy marketinga [Tekst] / F. Kotler. – [per. s angl.] – M.: Progress, 1990. – 736 s.
- Krikavskiy Ie. Logistika. Dlya ekonomistiv: pidruchnik [Tekst] / Ie. Krikavskiy. – Lviv: Vidavnictvo Nacionalnogo universitetu <>, 2004. – 448 s.
- Levi M. Osnovy roznichnoy torgovli [Tekst] / M. Levi, B. Veytc. – SPb.: Piter, 1999. – 448 s.
- Litvinov O. Informaciya o tovarah dlya potrebiteley v torgovoy seti [Tekst] / O. Litvinov // Standarty i kachestvo. – 2002. – no5. – S. 70-75.
- Logistika: uch. pos. [Tekst] / pod red. prof. B.A. Anikina. – M. : INFRA-M, 2002. – 220 s.
- Petrunya Yu.Ie. Marketing: navch. posibnik [Tekst] / Yu.Ie. Petrusya. – K: Znannya, 2007. -325 s.
- Rays E. Marketingovye voyny [Tekst] / E. Rays, Dzh. Traut. – SPb.: Piter, 2005. – 256 c.
- Hayn T. Vse ob upakovke: evolyuciya i sekrety korobok, butylok, konservnyh banok ityubikov [Tekst] / T. Hayn. – SPb.: Azbuka-Terra, 1997. – 288s.
- Shkanova O.M. Marketingova tovarna politika: navch. posibnik [Tekst] / O.M. Shkanova. -K.: MAUP, 2003. – 160 s.
|