Зміст |
Автори: Сторінки: 21-27 Мова: Українська DOI: https://doi.org/10.21272/mmi.2010.1-02
Розширена анотація українською мовою У статті автором узагальнено бачення основних характеристик бренду, які впливають на його прибутковість та ринкові позиції. Запропоновано підхід до оцінки ринкових позицій бренду та визначення на його основі стратегічних орієнтирів його розвитку. Ключові слова: бренд, розширення бренду, розтягування бренду, вартість бренду, сила бренду, відповідність бренду, ступінь популярності бренду. Цитувати як: Makhnusha, S. (2010). Brand market positions estimation and defining the strategic targets of its development. Marketing and Management of Innovations, 1, 21-27. https://doi.org/10.21272/mmi.2010.1-02 Ця стаття публікуються за ліцензією Creative Commons Attribution International LicenseСписок використаних джерел
|
Контакти
Сумський державний університет
вул. Харківська, 116,
м. Суми, Україна, 40007
e-mail: mmi@fem.sumdu.edu.ua