Зміст |
Автори: Сторінки: 34-41 Мова: Українська DOI: https://doi.org/10.21272/mmi.2010.1-04
Розширена анотація українською мовою На основі виокремлення стратегічних переваг підприємства-інноватора, ризиків його інноваційних проектів та «сигналів» ринку запропоновано формулювати комплексну стратегію, яка враховує: види ризику, типи інновацій, потреби конкретної інновації, ступінь новизни ринку/товару/технології та масштаби діяльності. Ключові слова: стратегія, інновація, підприємство-інноватор, ризики. Цитувати як: Bozhkova V. & Derikolenko, O. (2010). Methodical approaches to the choice of strategies of advancement of innovations on the market. Marketing and Management of Innovations, 1, 34-41. https://doi.org/10.21272/mmi.2010.1-04 Ця стаття публікуються за ліцензією Creative Commons Attribution International LicenseСписок використаних джерел
|
Контакти
Сумський державний університет
вул. Харківська, 116,
м. Суми, Україна, 40007
e-mail: mmi@fem.sumdu.edu.ua