Зміст |
Автори: Сторінки: 197-205 Мова: Російська DOI: https://doi.org/10.21272/mmi.2010.2-23
Розширена анотація українською мовою Стаття присвячена аналізу сучасних підходів до ціноутворення в природокористуванні. Проаналізовані фактори, які мають значення в процесі ціноутворення екомаркетингової діяльності, зокрема, в оцінці переваг екологічних товарів, запланованих до виробництва. Розглянута система відносин між товарами з урахуванням екологічних особливостей. Ключові слова: маркетинг, екологічний маркетинг, екологічні товари, конкурентоспроможність, екологічні потреби, екологічний нестаток, ціноутворення. Цитувати як: Sadchenko E. & Nichitaylova, N. (2010). On the question of price forming in ecological marketing. Marketing and Management of Innovations, 2, 197-205. https://doi.org/10.21272/mmi.2010.2-23 Ця стаття публікуються за ліцензією Creative Commons Attribution International LicenseСписок використаних джерел
|
Контакти
Сумський державний університет
вул. Харківська, 116,
м. Суми, Україна, 40007
e-mail: mmi@fem.sumdu.edu.ua