Зміст |
Автори:
Олефіренко Олег Михайлович, Олефіренко Юлія Олександрівна
Сторінки: 34-42
Мова: Українська
DOI: https://doi.org/10.21272/mmi.2010.2-04
Завантажити: |
Перегляди: |
Завантаження: |
|
|
|
Розширена анотація українською мовою
У цій статті досліджено проблему зміни концепцій маркетингу в ході еволюції світової економіки та зміни технологічних укладів. Запропоновано і теоретично описано гіпотезу подальшого розвитку концепцій маркетингу в руслі «реабілітаційного маркетингу» як логічної реакції на зміну світового соціо-еколого-економічного стану суспільства. Визначено основні пріоритети і завдання вітчизняного маркетингу.
Ключові слова: реабілітаційний маркетинг, концепції маркетингу, еволюція маркетингу.
Цитувати як: Olefirenko О. & Olefirenko, Yu. (2010). Reabilitation marketing: marketing concepts evolution in condition of the changes in the socioecological- economic state of society. Marketing and Management of Innovations, 2, 34-42. https://doi.org/10.21272/mmi.2010.2-04
Ця стаття публікуються за ліцензією Creative Commons Attribution International License
Список використаних джерел
- Illyashenko N.S. Marketing ta innovaciyi yak golovni funkciyi biznesu / N.S. Illyashenko // Mehanizm regulyuvannya ekonomiki. – 2007. – no 2. – S. 77+92.
- Marketing: bakalavrskiy kurs: pidruchnik / [za zag. red. d.e.n., prof. S.M. Illyashenka]. – Sumi : Universitetska kniga, 2009. – 1134 s.
- Kotler F. Osnovy marketinga / F. Kotler. – M. : Biznes+kniga. – 1995. – 698 s.
- Bell D. Gryadushchee postindustrialnoe obshchestvo / D. Bell. – M. : Akademiya, 2004. – 958 s.
- Inozemcev V. Sovremennoe postindustrialnoe obshchestvo: priroda, protivorechiya, perspektivy. Vvedenie / V. Inozemcev – M. : Logos, 2000. – 304 s.
- Varlamova T.P. Bolshaya ekonomicheskaya enciklopediya / T.P. Varlamova, N.A. Vasileva, L.M. Neganova- M. : Eksmo, 2007. – 816 s.
- Marketing innovaciy i innovaciyi v marketingu: monografiya / [za red. d.e.n., prof. S.M. Illyashenka]. – Sumi : VTD <>, 2008. – 272 s.
- Programma deystviy. Povestka dnya na HHI vek i drugie dokumenty konferencii v Rio de Zhaneyro. – Zheneva : Centr <>, 1993. – 70 s.
- Marketingoviy menedzhment: pidruchnik / F. Kotler, K.L. Keller, A.F. Pavlenko ta in. – K. : Vidavnictvo <>, 2008. – 720 s.
- Vikipediya – svobodnaya enciklopediya [Elektronniy resurs]. – Rezhim dostupu : http://ru.wikipedia.org.
|