Зміст |
Автори: Сторінки: 82-88 Мова: Російська DOI: https://doi.org/10.21272/mmi.2010.2-09
Розширена анотація українською мовою Вимоги гнучкості, прогнозованості і зниження ризиків в управлінні асортиментом торговельного підприємства в умовах динамічного ринку дозволяють вести мову про обґрунтованість застосування методик портфельної теорії в сучасній практиці управління асортиментом. У процесі еволюції теорії портфельних інвестицій вироблені дієві та практичні методики управління портфелем активів, які в даній роботі адаптовані з метою застосування на практиці управління асортиментним портфелем торговельного підприємства. Отримані інструменти дозволяють враховувати потенціал продажів і прибутковість системи елементів асортиментного портфеля для його оптимізації. Ключові слова: ризики, асортимент, управління асортиментним портфелем, прибутковість. Цитувати як: Dolzhansky I. & Lozyuk, V. (2010). The analysis of portfolio theory in the prism of construction of methodologies of effective management the assortment of the trade enterprise. Marketing and Management of Innovations, 2, 82-88. https://doi.org/10.21272/mmi.2010.2-09 Ця стаття публікуються за ліцензією Creative Commons Attribution International LicenseСписок використаних джерел
|
Контакти
Сумський державний університет
вул. Харківська, 116,
м. Суми, Україна, 40007
e-mail: mmi@fem.sumdu.edu.ua