Зміст |
Автори:
Г. Товмасян, Академія публічного управління Вірменії|Вірменський державний економічний університет (Вірменія)
Сторінки: 96-104
Мова: Англійська
DOI: https://doi.org/10.21272/mmi.2019.1-08
Завантажити: |
Перегляди: |
Завантаження: |
|
|
|
Розширена анотація українською мовою
У статті проаналізовано основні передумови формування сучасних навичокпрацівників на ринку праці у відповідності до вимог та викликів розвитку туристичної галузі. На основі систематизації наукових дослідженьавтором визначено, що не дивлячись на значний науковий доробок за даним напрямом, універсальний підхід до визначення необхідних професійних навичокпрацівників туристичної галузі відсутній. Основною метою дослідження є систематизація необхідних базових професійних навичокдля працівників туристичного ринку Вірменії. У рамках дослідження автором проаналізовано наявні оголошення про роботу в туристичній сфері, а також визначено систему факторів, що впливають на розвиток ринку праці туристичної галузі Вірменії. Дослідження здійснено в наступній логічній послідовності: огляд наявних наукових праць за визначеною тематикою, аналіз оголошень про роботу, статистичний аналіз основних факторів-вимог, зазначених в оголошеннях про роботу, висновки та інтерпретація отриманих емпіричних результатів дослідження. Об’єктом дослідження обрано ринок праці в туристичній галузіі наявні оголошення про роботу в Вірменії. Інформаційну базу дослідження сформовано з 390 оголошень. Для аналізу даних автором застосовано статистичні методи, а саме: кростабуляція з використанням критеріїв Пірсона хі-квадрат, Фішера, V-критерію Крамера та коефіцієнта коінтеграції. За результатами досліджень визначено, що статистично значимими виявились взаємозв’язки між факторами – вимоги до кандидатів на роботу, тип організації, рівень освіти, знання мов, навички роботи з комп’ютером і рівень заробітної плати. На основі проведеного аналізу виявлено, що затребуваними навичками наринку праці туристичної галузі є наступні: комунікативні навички, вміння працювати в команді, високий рівень відповідальності, відмінне знання основних туристичних напрямків, організаційні та аналітичні навички. У статті наголошено, що швидкий розвиток туристичної галузі та потреб туристів обумовлює появу нових вимог до працівників відповідно до ринку праці туристичної галузі. У зв’язку з цим, туристична освіта повинна бути сучасною та гнучкою, а також відповідати новим стандартам туристичної галузі. Результати дослідження мають практичне значення і можуть бути прийняті до впровадження в різних сферах науки і освіти, зокрема для підвищення якості туристичної освіти, ефективності організації ринку праці. Враховуючи отримані результати, автором визначено, що необхідним є розробка нової освітньої політики в галузі туризму та розвитку ринку праці. При цьому у статті наголошено, що приватний та державний сектори повинні бути залучені до даного процесу.
Ключові слова: ринок праці, туризм, оголошення про роботу, зарплата, навики, досвід, фахівець.
Класифікація JEL: L83, Z3, J4.
Цитувати як: Tovmasyan, G. (2019). Exploring the requirements of tourism labour market in Armenia Marketing and Management of Innovations, 1, 96-104. https://doi.org/10.21272/mmi.2019.1-08
Ця стаття публікуються за ліцензією Creative Commons Attribution International License
Список використаних джерел
- Ayres, H. J. (2006). Influences on career development in Australian tourism. Thesis (PhD): University of Canberra, pp. 397
- Bailey, T. (1997). Changing in the nature of work: Implications for skills and assessment. In H.F O’Neil (Ed.), Workforce readiness: Competencies and assessment, (pp. 27–45). New Jersey: Lawrence Erlbaum Associates.
- Baum, T. (1990). Competencies for Hotel Management: industry expectations of education, International Journal of Contemporary Hospitality Management, 2/4, pp. 62-70.
- Bennett, N., Dunne, E., & Carre, C. (2000). Skills development in higher education and employment. Buckingham: SHRE and Open University Press, pp. 224
- Busby, G., & Gibson, P. (2010). Tourism and hospitality internship experience overseas: A British perspective. Journal of Hospitality, Leisure, Sport and Tourism Education, 9(1), 4–12.
- Christou, E. (1997). Hospitality Management Competencies for Graduate Trainees: the view of employment, Journal of European Business Education, 7, pp. 28-40.
- Christou, E. (2000). Management Competencies for Graduate Trainees of Hospitality and Tourism Programs, Annals of Tourism Research, 27(4), pp. 248-260.
- Earle-Malleson, N. (2009). Tourism. In A. Kraak (Ed.), Sectors and skills: The need for policy alignment, (pp. 300–317). Cape Town: HSRC Press.
- Fuller, A., Munro, A., & Rainbird, H. (2004). Introduction and overview. In H. Rainbird, A. Fuller & A. Munro (Eds.), Workplace learning in context, (pp. 1–18). London: Routledge.
- Joppe, M. General trends and skill needs in tourism in Canada, European Centre for the Development of Vocational Training (2005), Printed in Greece, pp. 41-51
- Ladkin, A. (2005). Careers and employment. In: D. Airey, & J. Tribe (Eds.), An international handbook of tourism education (pp. 437-450). UK: Elsevier.
- Ladkin, A. (2011). Exploring tourism labor. Annals of Tourism Research, Vol. 38, No. 3, pp. 1135-1155
- Leiper, N. (2004). Tourism Management. (3rd ed.). Pearson Education, Frenchs Forest, pp. 445
- Mériot, S.-A. Hotel, restaurants et cantines en France et aux États-Unis. In Gadrey, J. (ed.) Hotellerie-restauration: héberger et restaurer l’emploi, les cas français, américain et japonais. Paris: La Documentation Française, 2002a, pp. 197
- Mistilis, N. & Daniele, R. (2000) Education and Australian Government Policy: delivering Information Technology outcomes for Tourism businesses? Information Technology and Tourism, 3, pp. 3-14.
- Noon, M. & Blyton, P. (1995) The Realities of Work. Basingstoke: Macmillan, pp. 432
- Peacock, N., & Ladkin, A. (2002). Exploring relationships between higher education and industry, a case study of a university and the local tourism industry. Industry and Higher Education, 16(6), 393–401.
- Richardson, J.I., & Fluker, M. (2004). Understanding and managing tourism. Pearson Education, Frenchs Forest, pp. 419
- Riley, M., Ladkin, A., & Szivas, E. (2002). Tourism Employment: Analysis and Planning.UK:Channel View Publications, pp. 202
- Saayman, M., & Geldenhuys, S. (2003). An analysis of skills required for selected sectors of the tourism industry. South African Journal in Sports, Physical Education and Recreation, 25(1), 83–95.
- Sinclair, K.E. (1997). Workforce competencies of college graduates. In H.F. O’Neil (Ed.), Workforce readiness: Competencies and assessment, (pp. 103–120). New Jersey: Lawrence Erlbaum Associates.
- Social-economic situation in the RA in 2017 January-December, p. 132, http://armstat.am/file/article/sv_12_17a_421.pdf
- Tas, R.E. (1988) Teaching Future Managers, Cornell Hotel and Restaurant Administration Quarterly, 29(2), pp. 41-43.
- The Travel &Tourism Competitiveness Report (2017) World Economic Forum, Geneva, p. 85
- Travel & Tourism Economic Impact, Armenia (2018), p. 1, https://www.wttc.org (Accessed on 10.05.2018)
- Veijola, S., & Jokinen, E. (2008). Towards a hostessing society? Mobile arrangements of gender and labour. Nordic Journal of Feminist and Gender Research, 16(3), 166–181.
- Veijola, A. (2009). Introduction: Tourism as work. Tourist Studies, 9(2), 84.
- Warhurst, C., Nickson, D., Witz, A. & Cullen, A.M. (2000) Aesthetic Labour in Interactive Service Work: some case study evidence from the ‘new Glasgow’, Service Industries Journal, 20(3), pp. 1-18.
|