Marketing and Management of Innovations

ISSN (print) – 2218-4511 

ISSN (online) – 2227-6718

Реєстр суб’єктів у сфері медіа, Ідентифікатор у реєстрі:

P30-0117, Рішення від 31 серпня 2023 року, № 759

Мова видання: англійська 

Журнал виходить щоквартально (березень, червень, вересень і грудень) 

Бізнес-модель: Golden Open Access | APC Policy

Головний редактор            Редколегія

Олексій Люльов

Сумський державний університет | Україна

Том 10 Випуск 2, 2019

опубліковано 30 Червня, 2019

Петер Галло, Богуслава Михалкова, Ольга Вегсова, Тунде Дзуров-Варга, Наталія Бусова

Інноваційні тренди в управління трудовими ресурсами: приклад системи охорони здоров’я

Сторінки: 11-20

Волкан Гоктас, Умре Ерол, Ремзі Алтунісік , Кадір Ардік

Соціальний маркетинг у благодійних організаціях: модель послідовного посередництва

Сторінки: 21-32

Грегоргз Зімон, Галина Члодніка

Інновації у фінансовій звітності: особливості фінансових груп

Сторінки: 33-41

Наїра Акопян, Анна Хачатрян, Наріне Варданян, Юлія Чорток, Людмила Старченко

Впровадження практик корпоративної соціально-екологічної відповідальності у конкурентну стратегію компанії

Сторінки: 42-51

Ф’юе Зенг, Мухаммед Ясеен Бхутто, Ясір Алі Соомро

Бренд китайських смартфонів: гендерний фактор, поведінка та лояльність споживачів

Сторінки: 83-98

Річард Федорко, Радован Бачік, Марія Олеарова, Мартін Рігельський, Пітер Брейль

Вплив додаткових послуг на рейтинг готелів країн Вишеградської групи

Сторінки: 99-107

Володимир Крайчік, Олександр Ключніков, Олена Ріхова

Інноваційні бізнес-моделі шерінгової економіки в туризмі: на прикладі компанії Airbnb у Празі

Сторінки: 108-117

Джоліта Греблікіте, Аудрона Іспірян, Деймена Монтвидайте

Розвиток ягідних фермерських господарств в Європі: організаційні та управлінські аспекти

Сторінки: 141-159

Мухаммад Такі, Нілгун Гуркайнак, Мехмет Генцер

Еволюція маркетингової концепції: бібліометричний аналіз

Сторінки: 185-197

Еніко Корсмарос, Рената Мачова, Золтан Себен, Лілла Фехер

Зміна лояльності споживачів як реакція на Євроінтеграцію Cловаччини

Сторінки: 206-216

Любіка Гаджанова, Маргарета Наданьйова, Джана Клієстікова, Джудит Олах

Потенціал використання Bluetooth-системи як інструменту проксіміті-маркетингу: досвід Словацької Республіки

Сторінки: 239-252

Ю. О. Васютинська, Н. Л. Кузьмінська

Оцінювання рівня новизни продукції: інноваційний підхід

Сторінки: 282-294

Гжегож Ігнатовські, Варфоломій Стопщинські, Джоанна Требська

Парадокс непотизму на підприємствах Польщі та України: перспективи соціального капіталу

Сторінки: 295-313

Л. Мельник, I. Новак, M. Гоменюк, O. Підлубна, O. Безпалова

Детермінанти розвитку туристичної галузі: приклад країн-кандидатів вступу до ЄС

Сторінки: 326-336