|
Том 10 Випуск 3, 2019 опубліковано 30 Вересня, 2019 Еніко Корцсмарос, Золтан Себен, Рената Мачова, Лілла Фехер Промоція євро валюти у Словаччині: фінансова грамотність поколінь X та Y Сторінки: 11-21 Т. Г. Затонацька, О. В. Длугопольський Моделювання ефективності впровадження хмарних обчислень на підприємствах Сторінки: 45-59 С. А. Квітка, Г. А. Старушенко, В. В. Коваль, Г. В. Дефорж, О.В. Прокопенко Маркетинг українських закладів вищої освіти на основі моделювання рейтингів Вебометрікс Сторінки: 60-72 Радован Басік , Ютка Клаудова, Ярослав Гонос , Вєра Іванкова Управління конкурентоспроможністю та економічною ефективністю: досвід країн Вишеградської четвірки Сторінки: 73-88 Лубіца Лесакова Еко-інновації та малий і середній бізнес: емпіричне дослідження для Словаччини Сторінки: 89-97 Любос Елекcа, Ленка Хволкова, Мирослава Кнапкова Антикризове управління: перші сигнали банкрутства Сторінки: 98-111 І. В.Тютюник, І. М. Кобушко, О. Іваній, А. Флаумер Інновації в управлінні податковими розривами в економіці: зовнішньоекономічна складова Сторінки: 112-125 С. М. Шкарлет, Н. І. Холявко, М. В. Дубина Інформаційна економіка: менеджмент інноваційної, освітньої та дослідницької детермінант Сторінки: 126-141 І. Л. Решетнікова , С. Ф. Смерічевський, Є. А. Поліщук Сторінки: 142-150 О. О. Другов, В. Т. Другова, О. М. Пахненко Вплив фінансових інновацій на розвиток банківських систем країн ЄС Сторінки: 167-177 Анна П’єтрушка-Ортил Вплив організаційної культури на стратегію інноваційного розвитку компанії Сторінки: 178-192 Мігуел Бланко,
Лідія Барес, Оксана Гриневич Бренд універсиету як ключовий фактор працевлаштування випускників Сторінки: 193-208 Нерінга Вілкаіте-Ваітоне, Унге Лукаіте Імідж компанії в соціальних мережах та його вплив на рекрутинг персоналу Сторінки: 209-222 Чоботару Маріус , Соколюк Маріан, Міхайла Світлана, Савчук Дмитро Імідж компаній: маркетингові і фінансові комунікації Сторінки: 223-241 Космулес Крістіна Габріела, Гросу Вероніка, Хлачук Елена, Жаворонок Артур Вплив цифрової революції на систему освіти країн ЄС Сторінки: 242-254 Єлена Тітко, Єкатерина Бьорне Роль освітніх інновацій у розвитку компетенцій молодих підприємців Сторінки: 255-264 Ібрагім Рачед Аль Тавеель Сторінки: 265-271 Л. Хенс, Л Г Мельник, О. М. Маценко, О. Ю. Чигрин, К. Ч. Гонзалес Економіка транспорту і сталий розвиток на Україні Сторінки: 272-284 Анна Сікелова, Марія Ковакова, Петро Адамко, Войтех Штехель Сторінки: 285-296 Р. Бачо, Р. Пукала, С. Глібко, Н. Внукова, П Пола Інформаційний менеджмент ключовий драйвер розвитку економічних систем Сторінки: 297-307 С. В. Лєонов, О. В. Кузьменко, Г. М. Яровенко, Т. В. Доценко Інноваційний підхід до підвищення рівня кібербезпеки транзакцій через протидію відмивання грошей Сторінки: 308-326 Габріела Опайт, Даніела Даміан, Олександру Капатіна Фріланс як сучасна форма підприємницької діяльності: управління і розвиток професійної кар’єри Сторінки: 327-340 Н. А. Тюхтенко, С. М. Макаренко, Н. М. Олійник, К. Глуц, Е. Португал, С. А. Рибачок
Інноваційний розвиток регіонів: співпраця між підприємствами та державними установами Сторінки: 354-365 Тетяна Мілова, Катерина Трошкіна, Євгеній Горлов, Ярослав Добковскі Бренд країни та рівень корупції: коінтеграційний аналіз Сторінки: 366-373 |
Контакти
Сумський державний університет
вул. Харківська, 116,
м. Суми, Україна, 40007
e-mail: mmi@fem.sumdu.edu.ua