Marketing and Management of Innovations

ISSN (print) – 2218-4511 

ISSN (online) – 2227-6718

Реєстр суб’єктів у сфері медіа, Ідентифікатор у реєстрі:

P30-0117, Рішення від 31 серпня 2023 року, № 759

Мова видання: англійська 

Журнал виходить щоквартально (березень, червень, вересень і грудень) 

Бізнес-модель: Golden Open Access | APC Policy

Головний редактор            Редколегія

Олексій Люльов

Сумський державний університет | Україна

Том 11 Випуск 1, 2020

опубліковано 30 Березня, 2020

Олександр Ключніков, Мехмет Цивелек, Володимир Крайчик, Любомир Кмеко

Інновації в туристичному маркетингу: шерингові платформи

Сторінки: 11-25

Сід Халіл Ахмед, Мухаммад Майід Хан, Рао Ааамір Хан, Бахаудін Г. Муйтаба

Взаємозв’язок між соціальним капіталом та психологічним добробутом: посередницька роль Інтернет-маркетингу

Сторінки: 40-53

Доріан-Лаурентій Флореа, Клавдіу-Каталін Мунтіяну, Дора-Кармен Галвес Крус, Габріела Капатіна

Вплив життєвого циклу товару та ринкового потенціалу на випуск нового продукту: посередницька роль маркетингової програми та канали виходу на нові ринки

Сторінки: 63-86

Віталій Кондратенко, Олена Окопник, Лінда Зіганто, Олексій Квілінський

Інноваційний розвиток і ефективність публічного управління: правові та управлінські аспекти

Сторінки: 87-94

Ірина Сотник , Костянтин Завражний , Володимир Касьяненко, Хунек Рубік, Oлександр Сідоров

Інвестиційний менеджмент цифрових інновацій бізнесу

Сторінки: 95-109

Мухаммад Саййад, Анам Ряз, Орангзаб, Мухаммад Чані, Раі Хуссейн

Інновації в управлінні людськими ресурсами: посередницька роль внутрішньої мотивації

Сторінки: 110-120

Маряна Седлячикова, Анна Кочіянова, Міхал Дзян, Йозеф Драбек

Дегустація продуктів харчування як інструмент стимулювання збуту

Сторінки: 136-148

Вакас Садік, Ібрагім Абдулла, Аслам Кашиф, Салман Зульфікар

Енгейджмент маркетинг: інновації для підвищення лояльності користувачів соціальних мереж та блогів

Сторінки: 149-166

Ельмортада Асмаа, Мохліс Чамс-Еддоха, Мохліс Ахмед, Ельфезазі Саїдб

Інновацій в управлінні персоналом: контент-аналіз

Сторінки: 182-191

Олександра Кривошикова, Яна Рибанська, Людмила Надьйова, Андрій Геці

Споживча поведінка осіб літнього віку на ринку коров’ячого молока в Словаччині: техніки переконання

Сторінки: 200-207

Юрій Петрушенко, Віктор Венцель, Вероніка Гарбуз, Ульяна Коломієць, Войцех Дурановскі

Інновації в управлінні фіскальним вирівнюванням: реформа децентралізації

Сторінки: 208-221

Богуслава Михалкова, Пітер Галло, Юзеф Лукач

Управління інноваціями у фінансовій освіті: кластерний аналіз для країн ОЕСР

Сторінки: 235-244

Володимир Панченко, Юрій Гаруст, Яна Ус, Олена Коробець, Владислав Павлик

Енергоефективні інновації: маркетинг, менеджмент та правова підтримка

Сторінки: 256-264

Людмила Міхневич, Віктор Марченко, Петер Христов, Александра Кужьор

Концептуальні засади взаємозалежності між іміджем та економічною безпекою країни

Сторінки: 285-293

Світлана Шимон, Євгенія Коломієць-Людвіг, Йоанна Осієвіч, Даріуш Кравчик, Божена Камінська

Роль бренда країни в забезпеченні економічної безпеки

Сторінки: 303-311