Marketing and Management of Innovations

ISSN (print) – 2218-4511 

ISSN (online) – 2227-6718

Реєстр суб’єктів у сфері медіа, Ідентифікатор у реєстрі:

P30-0117, Рішення від 31 серпня 2023 року, № 759

Мова видання: англійська 

Журнал виходить щоквартально (березень, червень, вересень і грудень) 

Бізнес-модель: Golden Open Access | APC Policy

Головний редактор            Редколегія

Олексій Люльов

Сумський державний університет | Україна

Том 11 Випуск 2, 2020

опубліковано 30 Червня, 2020

Радован Бацик, Річард Федорко, Беата Гавурова, Марія Олеарова, Мартін Ригельський

Маркетингова політика в готелях: вплив рейтингу на прийняття рішень споживачами

Сторінки: 11-25

Олена Заруцька, Тетяна Павлова, Аліна Синюк, Валентин Хмарський, Даріуш Павлище, Марчін Кеші

Інноваційні підходи до оцінювання бізнес-моделей сучасних банків

Сторінки: 26-43

Алла Старостіна, Руслана Пікус, Володимир Кравченко

Інноваційна активність українських страхових компаній

Сторінки: 44-55

Яна Марі Сафранкова, Мартін Шікерж, Рената Скипалова

Інновації в управлінні робочою силою: вплив четвертої промислової революції

Сторінки: 85-94

Мирослав Юрасек, Томіслав Потоцький

Управління інноваціями в кроскультурному середовищі організації

Сторінки: 108-121

Андрій Міклошик, Петро Штархов, Дана Воконова, Маріна Корчокова

Дослідження впливу телевізійної реклами на молодь Словаччини

Сторінки: 122-138

Жоліта Ввейнхардт, Володимир Срока

Інновації в управлінні людським ресурсами: методи усунення мобінгу

Сторінки: 182-195

Світлана Андрос, Людмила Акімова, Оксана Буткевич

Інновації в управлінні депозитним портфелем банку: структура вкладів клієнтів

Сторінки: 206-220

Бадер А. Альоубі, Ібрагім М. Аль-Харбі, Адель А. Альоуб, Алаа А. Каффас, Наджах К. Аль-Мазумі

Управління електронною комерцією: вплив на екосистему стартапів

Сторінки: 247-255

Надер Мохаммед Аляварне, Мунсиф Сокійна, Абдалла Мішаел Обейдат, Халед Абдель кадер Аломарі, Ахмад Тауфіг Альрадайде, Зіяд Салех Аломарі

Вплив туманних обчислень CRM на інновації та якість обслуговування клієнтів: емпіричне дослідження

Сторінки: 286-297

Івета Убрежіова, Анна Діачікова, Оксана Сокіл, Стефан Апостол

Інноваційна екосистема молдавських малих і середніх підприємств

Сторінки: 298-312

Зеновій-Михайло Задорожний, Володимир Муравський, Наталія Починок, Анна Грицишин

Інноваційний менеджмент та автоматизований облік в логістиці хаотичного зберігання

Сторінки: 313-323

Петра Партлова, Ярміла Стракова, Ян Вачал, Франтишек Поллак, Ян Добрович

Управління економічним потенціалом інноваційного розвитку сільськогосподарських підприємств

Сторінки: 340-353