Marketing and Management of Innovations

ISSN (print) – 2218-4511 

ISSN (online) – 2227-6718

Реєстр суб’єктів у сфері медіа, Ідентифікатор у реєстрі:

P30-0117, Рішення від 31 серпня 2023 року, № 759

Мова видання: англійська 

Журнал виходить щоквартально (березень, червень, вересень і грудень) 

Бізнес-модель: Golden Open Access | APC Policy

Головний редактор            Редколегія

Олексій Люльов

Сумський державний університет | Україна

Том 12 Випуск 3, 2021

опубліковано 13 Вересня, 2021

Рената Мачова, Камілла Санта, Патрік Баса

Бізнес-акаунт у соціальній мережі Instagram: міжнародний контекст

Сторінки: 11-22

Анна Томкова, Івана Ондрійова, Дагмара Ратнаяке Каскакова, Йозеф Немец

Лідерство та Макіавеллівські прояви: інноваційний розвиток працівників та ефективність бізнесу

Сторінки: 23-31

Ерсін Ескілер, Ремзі Алтунісік, Нілгун Сарікая

Взаємозв’язок між сприйняттям бренду та поведінкою споживачів у футбольній індустрії

Сторінки: 32-42

Валентінас Навічкас, Єва Петроке, Вайда Бачюлєне, Олександр Ключніков

Розвиток бізнес-моделей шеренгової економіки в туристичному секторі

Сторінки: 43-52

Моніка Даньова, Івана Кравчакова Возарова, Олена Сіра

Інновації в управлінні трудовими ресурсами: вплив на економічний розвиток

Сторінки: 53-65

Наталія Лагодієнко, Інна Якушко

Цифрові інновації в оподаткуванні: бібліометричний аналіз

Сторінки: 66-77

Єва Ганулакова, Фердинанд Дао, Марек Кукуро, Роберт Хула

Маркетинг соціальних інновацій: на прикладі сектору охорони здоров’я

Сторінки: 90-107

Валентин Галларт-Камахорт, Луїс Калларіса-Фіоль, Хав’єр Санчес-Гарсія

Вплив рівня залученості клієнтів на капітал бренду ритейлера

Сторінки: 127-138

Станіслав Котенко, Ірина Геєць, Діна Якоут

Організаційна конкурентоспроможність: систематичний огляд літератури

Сторінки: 175-187

Василь Брич, Тетяна Затонацька, Олександр Длугопольський, Олена Борисяк, Оксана Вакун

Оцінювання ефективності управління маркетинговими послугами зеленої енергетики на основі сегментації

Сторінки: 188-198

Зузана Хайдуова, Ніколета Хутманова, Любор Юсько, Людовіт Моліторіс

Вплив реклами на купівельну поведінку дітей: на прикладі Словаччини

Сторінки: 199-210

Світлана Андрос, Олександр Акімов, Людмила Акімова, Сі Цо Чан, Сандіп Кумар Гупта

Сценарний аналіз очікуваного інтегрального економічного ефекту від інноваційного проєкту

Сторінки: 237-251

Крістіна Бечарова, Людмила Нагйова, Нада Газучова, Яна Ставкова

Поводження споживачів із харчовими відходами: на прикладі окремих країн ЄС

Сторінки: 264-275

Люсія Міхалкова, Войтех Стехель, Ельвіра Ніка, Павол Дурана

Корпоративний менеджмент: структуризація капіталу та податкові щити

Сторінки: 276-295