Зміст |
Автори: Сторінки: 223-236 Мова: Англійська DOI: https://doi.org/10.21272/mmi.2022.3-19 Отримано: 22.08.2021 Прийнято: 10.09.2021 Опубліковано: 13.09.2021
Розширена анотація українською мовою Метою статті є визначення ефективних методів закриття угоди при оформленні продажів інноваційних продуктів. Автором зазначено, що закриття угоди продажі має важливе значення, оскільки на даному етапі воронки продаж, компанії переконують своїх клієнтів придбати їх товар. Таким чином, застосування правильного методу закриття угоди має значний вплив на її результат. У статті висвітлюється важливість методів закриття угоди продажів для комерціалізації інноваційного процесу. За результатами систематизації наукових напрацювань встановлено, що воронка продаж є ключовим фактором успішної комерціалізації інновацій у галузі програмного забезпечення. Однак, компанії-розробники програмного забезпечення є некомпетентними у здійсненні продаж. Об’єктом дослідження є продакт-менеджери та власники компаній-розробників програмного забезпечення у Болгарії. Вибірку даних сформовано методом випадкового відбору. Емпіричне дослідження проведено на основі результатів опитування респондентів та вторинних даних. За результатами аналізу наукових напрацювань підтверджено важливість воронки продаж програмного забезпечення інноваційних продуктів. Автором зазначено, що застосування релевантних методів продажу забезпечують успішність закриття угоди про продаж. Таким чином, у роботі наголошено на необхідності пошуку та впровадження ефективних методів продажу інноваційних продуктів в індустрії програмного забезпечення. При цьому особливе значення має останній етап воронки продаж – закриття угоди. Результати дослідження сприяють кращому розумінню концепції продаж та важливості застосування різних методів закриття угод при переконанні клієнтів придбати інноваційний продукт. За результатами теоретичного аналізу визначеного головні та допоміжні методи закриття угод, а також основні знання та вміння, які можуть бути корисними торговим представникам інноваційних продуктів, застосовані при побудові довгострокових відносин та завоювання довіри клієнтів у галузі програмного забезпечення. Ключові слова: методи закриття угоди, інновації, товарні інновації, продажі, воронка продаж.. Класифікація JEL: M31, L86, O31. Цитувати як: Kozludzhova, K. (2022). Closing techniques for selling software innovations Marketing and Management of Innovations, 3, 223-236. https://doi.org/10.21272/mmi.2022.3-19 Ця стаття публікуються за ліцензією Creative Commons Attribution International LicenseСписок використаних джерел
|
Контакти
Сумський державний університет
вул. Харківська, 116,
м. Суми, Україна, 40007
e-mail: mmi@fem.sumdu.edu.ua