Marketing and Management of Innovations

ISSN (print) – 2218-4511 

ISSN (online) – 2227-6718

Реєстр суб’єктів у сфері медіа, Ідентифікатор у реєстрі:

P30-0117, Рішення від 31 серпня 2023 року, № 759

Мова видання: англійська 

Журнал виходить щоквартально (березень, червень, вересень і грудень) 

Бізнес-модель: Golden Open Access | APC Policy

Головний редактор            Редколегія

Олексій Люльов

Сумський державний університет | Україна

Том 12 Випуск 4, 2021

опубліковано 30 Грудня, 2021

Віда Давідавічене, Юргіта Рауделюнієн, Аквіле Йоните-Земліцкене, Мануела Тваронавічене

Онлайн-шоппінг: фактори впливу на поведінку споживачів

Сторінки: 11-19

Наталія Летуновська, Оксана Яшкіна, Людмила Сагер, Фуад Абдулла Альхашрамі, Юрій Нікітін

Аналіз споживчої поведінки у сегменті здорового харчування як перспектива розвитку інклюзивного маркетингу

Сторінки: 20-35

Зеновій-Михайло Задорожний, Володимир Муравський, Олег Шевчук, Михайло Брик

Інноваційна облікова методика забезпечення взаємозв’язку економічної та кібербезпеки підприємств

Сторінки: 36-46

Аріф Гусейнов, Еміль Гусейнов, Ярина Самусевич

Інноваційний розвиток нафтогазової промисловості: роль екологічного оподаткування

Сторінки: 79-91

Маргарета Наданьова, Яна Маєрова, Любиця Гаянова

Цифровий маркетинг як конкурентна перевага: на прикладі Словацької Республіки

Сторінки: 92-103

Річард Федорко, Вероніка Скерхакова, Стела Маркова, Радован Бачик, Любомир Феєрчак

Цифрове суспільство та ринок e-comercе: відмінності у сприйнятті фінансових ризиків

Сторінки: 137-152

Йоруне Яздаускайте, Магдалена Приварова, Едіта Баранскайте, Вітовт Юскій, Ніколетта Келемен-Геніель

Оцінювання впливу розвитку науки та техніки на ринок праці

Сторінки: 153-167

Регіна Вецкалне, Тетяна Тамбовцева

Інновації циркулярної економіки для сталого розвитку міст

Сторінки: 196-209

Ірина Решетнікова, Сергій Смерічевський, Ольга Вовк, Кирил Астахов

Оцінювання ефективності модернізації транспортних компаній у контексті аналізу інноваційних детермінант

Сторінки: 237-252