Зміст |
Автори: Сторінки: 18-36 Мова: Англійська DOI: https://doi.org/10.21272/mmi.2022.1-02 Отримано: 17.01.2022 Прийнято: 18.02.2022 Опубліковано: 19.02.2022
Розширена анотація українською мовою У статті висвітлено особливості та проблеми розвитку жіночого підприємництва в туризмі. Жіноче підприємництво є рушійною силою економічного розвитку, тому політика низки країн спрямована на підтримку та заохочення жіночого підприємництва та скорочення гендерного розриву. За результатами систематизації наукових джерел з означеної тематики встановлено, що науковці проявляють значний інтерес до дослідження питань просування жіночого підприємництва, у тому числі в туристичній індустрії. Визначено, що туризм має суттєве значення для сталого розвитку Республіки Вірменія, впливаючи на її соціальний, економічний та екологічний розвиток. Однак, результати проведеного дослідження засвідчили, що при відкритті туристичного бізнесу в Республіці Вірменія, перед жінками постає низка труднощів, зокрема: недостатнє фінансове забезпечення, відсутність необхідних знань та навичок у сферах менеджменту, маркетингу, організації бізнесу тощо. Метою статті є визначення ключових компетенцій та потреб, необхідних для ведення сталого підприємництва, а також підприємницьких навичок жінок у сфері туризму. У ході дослідження застосовано наступну логічну послідовність: 1) аналіз наукового доробку з окресленої проблематики; 2) аналіз функціонування туристичної галузі Республіки Вірменія; 3) опрацювання отриманих результатів. З метою визначення релевантних підприємницьких навичок, автором розроблено анкету, яка складається з 50 питань. Детерміновану вибірку даних сформовано на основі результатів анкетування 30 жінок, які ведуть або планують відкрити бізнес у туристичній індустрії. Практичну реалізацію всіх етапів дослідження здійснено з використанням кількісних та статистичних методів аналізу. Отримані результати дослідження дають підстави стверджувати, що жінки оцінюють рівень своїх підприємницьких навичок як середній. При цьому переважна кількість опитаних прагне удосконалити свої навички у веденні бізнесу, маркетингових комунікацій, аналітики, прийняття рішень тощо. Результати дослідження мають практичне значення і можуть бути основою для формування стратегії розвитку сталого жіночого підприємництва у туристичній індустрії. Ключові слова: туризм, жінка, підприємництво, навички, знання, Республіка Вірменія.. Класифікація JEL: L83, Z32, L26. Цитувати як: Tovmasyan, G.. (2022). Promoting female entrepreneurship in tourism for sustainable development Marketing and Management of Innovations, 1, 18-36. https://doi.org/10.21272/mmi.2022.1-02 Ця стаття публікуються за ліцензією Creative Commons Attribution International LicenseСписок використаних джерел
|
Контакти
Сумський державний університет
вул. Харківська, 116,
м. Суми, Україна, 40007
e-mail: mmi@fem.sumdu.edu.ua