Marketing and Management of Innovations

ISSN (print) – 2218-4511 

ISSN (online) – 2227-6718

Реєстр суб’єктів у сфері медіа, Ідентифікатор у реєстрі:

P30-0117, Рішення від 31 серпня 2023 року, № 759

Мова видання: англійська 

Журнал виходить щоквартально (березень, червень, вересень і грудень) 

Бізнес-модель: Golden Open Access | APC Policy

Головний редактор            Редколегія

Олексій Люльов

Сумський державний університет | Україна

Том 14 Випуск 1, 2023

опубліковано 31 березня, 2023

Варад Неруркар, Прашант Барж, Вімал Бхатт, Шайлеш Растогі, Бхакті Агарвал

Фактори впливу на купівельну поведінку споживачів автомобілів

Сторінки: 24-40

Пітер Галло, Богуслава Міхальчова, Беата Балогова

Мотивація праці соціальних працівників в контексті управлінських інновацій

Сторінки: 55-63

Етем Топчуоглу, Онур Октайсой, Селен Уйгунгіл Ердоган, Ердоган Кайгін, Енгін Карафакіоглу

Цифрове лідерство, рівень задоволеності роботою та якістю життя: роль гарантій працевлаштування

Сторінки: 122-132

Амет Сао, Аміт Кумар, Гаутам Бапат, Мохд. Сухейл Хан, Сакші Сінгх

Дослідження лояльності, задоволеності клієнтів та якості наданих послуг: кейс DLF MALL в Індії

Сторінки: 146-157

Регіна Вецкалне, Тетяна Тамбовцева

Роль ґендерної рівності у сприянні підприємництва та інновацій

Сторінки: 158-168

Володимир Нестеренко, Олег Олефіренко

Вплив розвитку Штучного Інтелекту на розвиток маркетингових комунікацій

Сторінки: 169-181

Марія Враблікова, Анна Грнчарова Турцякова, Мирослава Баранова

Туризм як фактор місцевого та регіонального розвитку

Сторінки: 199-212

Мбарек Рахмун, Мохамед Алсагаф, Ахмад Мостафа Абдельтаваб, Абдулла Ажарі, Махране Хофаїдхлауі

Ефективність ведення переговорів на ринку В2B: вплив доброзичливості та довіри

Сторінки: 213-223

Седат Айдін, Мустафа Чахіт Унган

Моделі поведінки індустріальних споживачів: емпіричне дослідження

Сторінки: 235-253