Marketing and Management of Innovations

ISSN (print) – 2218-4511 

ISSN (online) – 2227-6718

Реєстр суб’єктів у сфері медіа, Ідентифікатор у реєстрі:

P30-0117, Рішення від 31 серпня 2023 року, № 759

Мова видання: англійська 

Журнал виходить щоквартально (березень, червень, вересень і грудень) 

Бізнес-модель: Golden Open Access | APC Policy

Головний редактор            Редколегія

Олексій Люльов

Сумський державний університет | Україна

Том 14 Випуск 2, 2023

опубліковано 30 червня, 2023

Наталія Летуновська, Назар Демчишак, Марія Мінченко, Петра Кришкова, Марія Каща, Анна Волк

Управління соціальним брендом країни в умовах невизначеності в сфері здоров’я

Сторінки: 10-18

Юсуф Арслан, Айкут Йілмаз, Омер Сезай Айкач, Емрах Озсой

Надійність і валідність шкали для вимірювання потреба споживача в унікальності на прикладі Туреччини

Сторінки: 34-43

Лудовіт Настісін, Кветослав Кмеc, Стефан Крал

Онлайн-активність споживачів щодо брендів в Instagram та їх вплив на WOM-маркетинг

Сторінки: 44-50

Луція Суянська, Маргарета Наданьова

Сталий маркетинг та його вплив на імідж компанії

Сторінки: 51-57

Сергій Легенчук, Емін Зейтіноглу, Ірина Грабчук, Ірина Жалінська, Жанна Олексіч

Зв’язок між інтелектуальним капіталом, фінансовою результативністю та сталим розвитком: докази турецької галузі ІКТ

Сторінки: 152-162

Тетяна Затонацька, Яна Фаренюк, Віктор Шпирко

Моделювання рівня відтоку для телекомоператорів з використанням методів Data Science

Сторінки: 163-173

Фархад Рахманов, Рашад Салахов, Альбіна Хашімова

Управління процесами цифровізації у сфері соціальних послуг

Сторінки: 174-184

Веі-Лоон Кое, Мохд Русyді Абдул Рахім, Мохд Hалім Махпхотх

Наміри студентів університетів займатися технологічним підприємництвом: основні детермінанти впливу

Сторінки: 185-195

Ладіслав Фабо, Сона Чованова Супекова, Лукас Дурда, Крзyсзтоф Гайдка

Ефективні моделі розроблення та реалізації нових продуктів

Сторінки: 196-207

Анастасія Самойлікова, Валерія Герасименко, Анжела Кузнєцова, Мілош Тумпах, Мартіна Баллова, Лариса Шавга

Вплив освіти на легкість ведення бізнесу в умовах інноваційного розвитку: факторний аналіз та множинна регресія

Сторінки: 208-217

Зузана Юхашова, Антон Бойко, Вікторія Боженко, Сергій Миненко, Анна Буряк, Наталія Винниченко

Інноваційний підхід до оцінювання ефективності системи протидії легалізації кримінальних доходів

Сторінки: 227-235