Зміст |
Автори:
Янг Ю, ORCID: https://orcid.org/0000-0002-7495-4857 доцент, Сумський державний університет, Україна; Університет Цзямуси, Китай Інь Тінгінг, ORCID: https://orcid.org/0009-0006-2605-6637 Сумський державний університет, Україна; Університет Цзямуси, Китай Лі Руокси, ORCID: https://orcid.org/0009-0006-1597-7502 Сумський державний університет, Україна; Університет Цзямуси, Китай Ван Сіньсінь, ORCID: https://orcid.org/0009-0002-1955-8015 Сумський державний університет, Україна; Університет Цзямуси, Китай
Сторінки: 127-137
Мова: Англійська
DOI: https://doi.org/10.21272/mmi.2023.2-12
Отримано: 03.01.2023
Прийнято: 10.05.2023
Опубліковано: 30.06.2023
Завантажити: |
Перегляди: |
Завантаження: |
|
|
|
Розширена анотація українською мовою
Ця робота досліджує вплив місцевих інвестицій в освіту на економічне зростання різних регіонів Китаю. У статті досліджено як прямі, так і непрямі наслідки фінансових інвестицій в освіту. Обгрунтовано роль людського та інтелектуального капіталу як посередників у зв’язку між освітою та економічним зростанням. Огляд літератури показує, що інвестиції в освіту широко вивчалися в контексті економічного зростання, при цьому вчені підкреслювали роль людського капіталу у виробничому процесі та позитивний вплив освіти на продуктивність праці та рівність доходів. Однак, вплив інвестицій в освіту на економічне зростання в різних країнах і регіонах є різним. Деякі дослідження припускають, що надмірний розвиток вищої освіти може перешкоджати місцевому економічному розвитку, тоді як інші підкреслюють позитивний вплив інвестицій в освіту на якість людського капіталу та технологічні інновації. У дослідженні використано модель панельних даних та модель посередницьких ефектів для проведення емпіричного аналізу з на прикладі Китаю за період з 2000 по 2018 рр. Результати дослідження свідчать про те, що місцеві фінансові інвестиції в освіту суттєво впливають на економічне зростання, хоча величина цього ефекту варіюється залежно від регіону. Інвестиції в освіту безпосередньо стимулюють економічне зростання та опосередковано сприяють йому через накопичення людського та інтелектуального капіталу. Таким чином, збільшення інвестицій в освіту та розвиток інновацій є важливими кроками на шляху до досягнення якісного економічного розвитку Китаю. Ці висновки сприяють кращому розумінню того, як освіта впливає на регіональну економіку Китаю. Авторами емпірично обґрунтовано важливість освіти у забезпеченні якісного економічного розвитку Китаю. Воно підкреслює важливість збільшення інвестицій в освіту та сприяння розвитку інноваційних і висококваліфікованих фахівців. Висновки надають цінну інформацію для політиків та зацікавлених сторін, які прагнуть сприяти сталому та інклюзивному економічному зростанню через реформування освіти та цілеспрямовані інвестиції в людський капітал.
Ключові слова: причинно-наслідковий зв’язок, інвестиції в освіту, якісний економічний розвиток, інновації, посередницькі ефекти, регіональний розвиток.
Класифікація JEL: H52, I22, I28.
Цитувати як: Yu, Y., Tingting, Y., Ruoxi, L., & Xinxin, W. (2023). Examining the Role of Education Spending on China’s Regional Economy from the Standpoints of Human and Intellectual Capital. Marketing and Management of Innovations, 14(2), 127-137. https://doi.org/10.21272/mmi.2023.2-12
Ця стаття публікуються за ліцензією Creative Commons Attribution International License
Список використаних джерел
- Acemoglu, D., Aghion, P., & Zilibotti, F. (2006). Distance to frontier, selection, and economic growth. Journal of the European Economic Association, 4(1), 37–74. [Google Scholar] [CrossRef]
- Aghion, P., & Howitt, P. (1998). Market structure and the growth process. Review of Economic Dynamics, 1(1), 276–305. [Google Scholar] [CrossRef]
- Arellano, M., & Bond, S. (1991). Some Tests of Specification for Panel Data: Monte Carlo Evidence and an Application to Employment Equations. The Review of Economic Studies, 2, 277. [Google Scholar] [CrossRef]
- Blundell, R., & Bond, S. (1998). Initial conditions and moment restrictions in dynamic panel data models. Journal of Econometrics, 1, 115–143. [Google Scholar] [CrossRef]
- Cai, F. (2020). Research on the relationship between science and technology innovation activities and economic development in colleges and universities–Statistical analysis based on R&D activities in colleges and universities. Journal of Higher Education (07), 40-42.
- Chen, P. L., Lu, S. N., & Hou, J. H. (2013). Analysis of the crowding-out effect of government education spending. Education and Economics, (4), 16-20. [Google Scholar]
- Chu, D. Y., & Yan, W. (2009). Local government expenditure and rural residents’ consumption demand: An empirical analysis based on provincial panel data from 1998-2007. Statistical Research, 26(8), 38-44.
- Grossman, G., & Helpman, E. (1991). In Innovation and growth in the global economy (pp. 56–58). essay, The MIT Press. [Google Scholar]
- Hong, Y. X., (2013). On innovation-driven economic development strategies. The Economist (01), 5-11. [Google Scholar]
- Hong, Y., & Xiao, H. (2009). The impact of government consumer spending on residents’ consumption: A perspective on Chinese residents’ consumption behavior. Research in Finance and Trade, (4), 69-76. Retrieved from [Link]
- Krueger, A. B., & Lindahl, M. (2001). Education for growth: Why and for whom? Journal of Economic Literature, 39(4), 1101–1136. [Google Scholar] [CrossRef]
- Li, G. Z., (2005). Government spending and consumption: Substitution or complementarity. World Economy, 28(5), 38-45. [Link]
- Liu, S. C., & Ma, S. Y. (2001). An empirical analysis of the relationship between deficits, national debt and economic growth: A review of the crowding-out effect of active fiscal policy. Economic Research, (2), 13-19. [Link]
- Lucas, R. E. (1988). On the mechanics of Economic Development. Journal of Monetary Economics, 22(1), 3–42. [Google Scholar] [CrossRef]
- Min, W. F., Yu, J., & Wu, J. (2021). The role of education in expanding domestic demand to drive economic growth. Educational Research, (5),12—22.
- Nelson, R. R., & Phelps, E. S. (1966). Investment in Humans, Technological Diffusion, and Economic Growth. The American Economic Review, 56(1/2), 69–75. [Google Scholar]
- Romer, P. M. (1986). Increasing returns and long-run growth. Journal of Political Economy, 94(5), 1002–1037. [Google Scholar] [CrossRef]
- Romer, P. M. (1990). Endogenous Technological Change. Journal of Political Economy, 5(2), 71–102. [Google Scholar] [CrossRef]
- Schultz, T. W. (1961). Investment in Human Capital. The American Economic Review, 51(1), 1–17. [Google Scholar]
- Solow, R. M. (1956). A contribution to the theory of economic growth. The quarterly journal of economics, 70(1), 65-94. [Google Scholar] [CrossRef]
- Vandenbussche, J., Aghion, P., & Meghir, C. (2006). Growth, distance to frontier and composition of Human Capital. Journal of Economic Growth, 11(2), 97–127. [Google Scholar] [CrossRef]
- Yao, D. M., Ning, J., & Wei, Shi,Y. (2017). How Aging Affects Science and Technology Innovation. World Economy, (4), 105-128. Retrieved from [Link]
- Yan, P., & Wang, B. (2004). Technical efficiency, technical progress and productivity growth:An empirical analysis based on DEA. Economic Research, (12),55-65. [Google Scholar]
- Zhang, Y. M., Hao, Y., & Li, M. J. (2012). An empirical study of the effects of teacher factors and student factors on students’ academic performance: A multilevel linear model analysis based on large-scale test data. Teacher Education Research, 24(4), 56-62. Retrieved from [Link]
|