Зміст |
Автори:
Луція Суянська, ORCID: https://orcid.org/0000-0002-8127-8762 Жилінський університет, Словацька Республіка Маргарета Наданьова, ORCID: https://orcid.org/0000-0002-4379-6972 к.е.н., доцент, Жилінський університет, Словацька Республіка
Сторінки: 51-57
Мова: Англійська
DOI: https://doi.org/10.21272/mmi.2023.2-06
Отримано: 15.01.2023
Прийнято: 03.05.2023
Опубліковано: 30.06.2023
Завантажити: |
Перегляди: |
Завантаження: |
|
|
|
Розширена анотація українською мовою
В останні роки сталий розвиток стає все більш важливим для іміджу компанії. Клієнти стають більш екологічно свідомими і вимагають, щоб компанії, з якими вони ведуть бізнес, також робили кроки для зменшення свого негативного впливу на навколишнє природне середовище. Впроваджуючи сталі практики, компанії можуть продемонструвати своє прагнення позитивно впливати на світ і завоювати довіру клієнтів. Ця наукова стаття має на меті сприяти кращому розумінню ролі сталого розвитку у формуванні споживчого сприйняття іміджу компанії та надати інформацію, яка може допомогти компаніям розробити більш ефективні стратегії сталого розвитку та побудувати сильніший імідж бренду. У дослідженні використано загальнонаукові методи обробки даних, а емпіричні дані, отримані в результаті онлайн-опитування, оцінювалися за допомогою математико-статистичних методів і перевірки статистичних гіпотез. Сталий розвиток став важливим аспектом іміджу компанії. Сталий розвиток в іміджі компанії став важливим аспектом ідентичності бренду і може суттєво вплинути на її репутацію, успіх та довгострокову життєздатність. Споживачі все більше стурбовані впливом продуктів, які вони купують і використовують, і багато з них почали віддавати перевагу компаніям, які застосовують сталі практики та виробляють екологічно чисту продукцію. Компанії, які дотримуються принципів сталого розвитку та надають пріоритет екологічній та соціальній відповідальності, мають більше шансів на успіх у швидкозмінному бізнес-середовищі, де споживачі все більше цікавляться питаннями сталого розвитку та етичними практиками. Приймаючи принципи сталого розвитку, компанії можуть створити позитивну репутацію, завоювати довіру клієнтів і досягти цілей довгострокової стратегії для сталого маркетингу, який допомагає будувати імідж компанії, що може підвищити лояльність та довіру клієнтів та отримати конкурентну перевагу у своїй галузі. Таким чином, ця наукова стаття може надати бізнесу цінну інформацію, яка допоможе диференціювати себе від конкурентів, залучити нових клієнтів та збільшити прибуток.
Ключові слова: імідж бренду, імідж компанії, сталий розвиток, сталий маркетинг, сталі практики.
Класифікація JEL: M14, M31.
Цитувати як: Sujanska, L., & Nadanyiova, M. (2023). Sustainable Marketing and its Impact on the Image of the Company. Marketing and Management of Innovations, 14(2), 51-57. https://doi.org/10.21272/mmi.2023.2-06
Ця стаття публікуються за ліцензією Creative Commons Attribution International License
Список використаних джерел
- Ali, S. S., & Kaur, R. (2021). Effectiveness of corporate social responsibility (CSR) in implementing social sustainability in developing countries’ warehousing: A hybrid approach. Journal of Cleaner Production, 324. [Google Scholar] [CrossRef]
- Almeida, M. D. G. M. C., & Coelho, A. F. M. (2019). The antecedents of corporate reputation and image and their impacts on employee commitment and performance: The moderating role of CSR. Corporate Reputation Review, 22, 10-25. [Google Scholar] [CrossRef]
- Arenas-Torres, F., Bustamante-Ubilla, M., & Campos-Troncoso, R. (2021). The incidence of social responsibility in the adoption of business practices. Sustainability, 13(5), 2794. [Google Scholar] [CrossRef]
- Chavalittumrong, P., & Speece, M. (2022). Three-Pillar Sustainability and Brand Image: A Qualitative Investigation in Thailand’s Household Durables Industry. Sustainability, 14(18). [Google Scholar] [CrossRef]
- Choi, M. K., & Sung, H. (2013). A study on social responsibility practices of fashion corporations. Korean Journal of Human Ecology, 22(1), 167-179. [Google Scholar] [CrossRef]
- Foroudi, P. (2019). Influence of brand signature, brand awareness, brand attitude, and brand reputation on the hotel industry’s brand performance. International Journal of Hospitality Management, 76, 271–285. [Google Scholar] [CrossRef]
- Foroudi, P., Yu, Q., Gupta, S., & Foroudi, M. M. (2019). Enhancing university brand image and reputation through customer value co-creation behaviour. Technological Forecasting and Social Change, 138, 218-227. [Google Scholar] [CrossRef]
- Kataria, S., Saini, V. K., Sharma, A. K., Yadav, R., & Kohli, H. (2021). An integrative approach to the nexus of brand loyalty and corporate social responsibility. International Review on Public and Nonprofit Marketing,18(3), 361–385. [Google Scholar] [CrossRef]
- Kim, S. J., Choi, Y. K., Kim, K. H., & Liu, H. (2015). Country of origin and brand image influences on perceptions of online game quality. Journal of Consumer Behaviour, 14(6), 389-398. [Google Scholar] [CrossRef]
- Leal, A., Mainardes, E. W., & Pascuci, L. M. (2021). Environmental marketing: acceptance of price premium in the Brazilian apparel industry. REMark, 20(3), 437. [Google Scholar] [CrossRef]
- Lee, M. Y., & Sung, J. (2016). Sustainability and management in fashion, design and culture. Journal of Global Fashion Marketing, 7(2), 73-75. [Google Scholar] [CrossRef]
- Liu, H., Kim, S. J., Wang, H., & Kim, K. H. (2019). Corporate sustainability management under market uncertainty. Asia Pacific Journal of Marketing and Logistics. [Google Scholar] [CrossRef]
- Lombardi, C. M., & Hurlbert, S. H. (2009). Misprescription and misuse of one‐tailed tests. Australian Ecology, 34, 447–468. [Google Scholar] [CrossRef]
- Lopez, B., Rangel, C., & Fernandez, M. (2022). The impact of corporate social responsibility strategy on the management and governance axis for sustainable growth. Journal of Business Research, 150, 690-698. [Google Scholar] [CrossRef]
- Maignan, I., & Ferrell, O. C. (2001). Antecedents and benefits of corporate citizenship: An investigation of French businesses. Journal of Business Research, 51(1), 37-51. [Google Scholar] [CrossRef]
- Marin, L., Ruiz, S., & Rubio, A. (2009). The role of identity salience in the effects of corporate social responsibility on consumer behaviour. Journal of business ethics, 84(1), 65-78. [Google Scholar] [CrossRef]
- Martínez, P., & Del Bosque, I. R. (2013). CSR and customer loyalty: The roles of trust, customer identification with the company and satisfaction. International journal of hospitality management, 35, 89-99. [Google Scholar] [CrossRef]
- Mohammed Shobri, N. D., & Putit, L. (2015). Building guest loyalty: The role of guest-based brand equity and guest experience in the resort hotel industry. Advanced Science Letters, 21(5), 1605-1609. [Google Scholar] [CrossRef]
- Prates, C., Pedrozo, E., & Silva, T. (2015). Corporate social responsibility: A case study in subsidiaries from Brazil and China. Journal of Technology Management & Innovation, 10(3), 131-142. [Google Scholar] [CrossRef]
- Qasim, S., Siam, M. R., & Sallaeh, S. B. (2017). The impact of CSR on consumers purchase intention: The mediating role of corporate reputation and moderating peers pressure. Int. J. Supp. Chain Manag, 6, 239-245. [Google Scholar]
- Ruxton, G. D., & Neuhauser, M. (2010). When should we use one‐tailed hypothesis testing? Methods in Ecology and Evolution, 1, 114-117. [Google Scholar] [CrossRef]
- Song, H., Ruan, W., & Park, Y. (2019). Effects of service quality, corporate image, and customer trust on the corporate reputation of airlines. Sustainability, 11(12), 3302. [Google Scholar] [CrossRef]
- Streimikiene, D., & Ahmed, R. R. (2021). Corporate social responsibility and brand management: Evidence from Carroll’s pyramid and triple bottom line approaches. Technological and Economic Development of Economy, 27(4), 852-875. [Google Scholar] [CrossRef]
- Sun, Y., & Ko, E. (2016). Influence of sustainable marketing activities on customer equity. Journal of Global Scholars of Marketing Science, 26(3), 270-283. [Google Scholar] [CrossRef]
- Thanh, T. L., Huan, N. Q., & Hong, T. T. T. (2021). Effects of corporate social responsibility on SMEs’ performance in emerging market. Cogent Business & Management, 8(1), 1878978. [Google Scholar] [CrossRef]
- Vrabcova, P., & Urbancova, H. (2021). Approaches of selected organisations in the Czech Republic to promoting sustainable development and corporate social responsibility. Agricultural Economics, 67(7), 255-265. [Google Scholar] [CrossRef]
- Walker, K. (2010). A Systematic Review of the Corporate Reputation Literature: Definition, Measurement, and Theory. Corporate Reputation Review, 12, 357–387. [Google Scholar] [CrossRef]
- Zayyad, H. A., Obeidat, Z., Alshurideh, M. T., Abuhashesh, M. Y., Maqableh, M., & Masa’deh, R. E. (2021). Corporate social responsibility and patronage intentions: The mediating effect of brand credibility. Journal of Marketing Communications, 27(5), 510-533. [Google Scholar] [CrossRef]
|