Marketing and Management of Innovations

ISSN (print) – 2218-4511 

ISSN (online) – 2227-6718

Реєстр суб’єктів у сфері медіа, Ідентифікатор у реєстрі:

R30-01179, Рішення від 31 серпня 2023 року, № 759

Мова видання: англійська 

Журнал виходить щоквартально (березень, червень, вересень і грудень) 

Бізнес-модель: Golden Open Access | APC Policy

Головний редактор            Редколегія

Олексій Люльов

Сумський державний університет | Україна

Розробка міжнародної маркетингової стратегії для підприємств національної економіки у стані війни

Анжела Кузнєцова1, , Ольга Гарафонова2,*  , Роман Янковой3, , Ганна Жосан4, , Ірина Ломачинська5
  1. Краківський університет економіки, Польща
  2. Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, Україна
  3. Державний університет «Житомирська політехніка», Україна
  4. Херсонський державний аграрно-економічний університет, Україна
  5. Одеський національний університет імені І.І. Мечникова, Україна

     * Corresponding author

Received: 20 June  2023

Revised: 13 October 2023

Accepted: 7 November 2023

Abstract

Ця дослідницька стаття має на меті вивчення критичної теми розробки міжнародної маркетингової стратегії для внутрішніх підприємств у стані війни. Дослідження розглядає наслідки таких умов для маркетингових дій і пропонує висновки щодо того, як внутрішні фірми можуть керувати міжнародними ринками серед викликів, що виникають через війну та геополітичні напруги. Дослідження поєднує в собі обширний огляд літератури з системною методологією розробки міжнародних маркетингових стратегій. Методологія включає в себе ідентифікацію ключових факторів, що впливають на фінансові ризики, встановлення відповідних коефіцієнтів вагомості, оцінку окремих показників та розрахунок комплексного показника. Цей комплексний підхід дозволяє підприємствам зрозуміти своє фінансове становище та приймати обґрунтовані рішення для подолання викликів під час часів війни. Дослідження висвітлює значущі труднощі, з якими стикаються внутрішні підприємства у часи війни, порушуючи економічну стабільність, змінюючи динаміку ринку та введення непередбачувані фінансові ризики. Розрахунки комплексних показників відкривають різноманітні впливи фінансових ризиків на міжнародні маркетингові дії в межах груп показників та років. Методологія надає цінні висновки щодо розробки оптимальних міжнародних маркетингових стратегій на основі мінливої динаміки фінансових ризиків. Дослідження заповнює прогалину в літературі, фокусуючись на розробці міжнародних маркетингових стратегій, спеціально адаптованих до унікальних умов внутрішніх підприємств у часи конфлікту. Системна методологія розрахунку комплексних показників і виведення стратегій додає нове вимірювання до існуючих досліджень у міжнародних маркетингових стратегіях. Це дослідження надає практичні рекомендації для внутрішніх підприємств, які працюють у регіонах, що страждають від стану війни. Виокремлені стратегії, такі як вартісне лідерство, диверсифікація ринку, співпраця з місцевими партнерами, утримання клієнтської бази та покращення онлайн-продажів, надають практичні рекомендації для підприємств, які прагнуть зберегти конкурентоспроможність та процвітання на міжнародних ринках.

Keywords: сільськогосподарська економіка, міжнародна маркетингова стратегія, стан війни, фінансові ризики, комплексний показник, внутрішні підприємства.

How to Cite: Kuznyetsova, A., Garafonova, O., Yankovoi, R., Zhosan, H., & Lomachynska, I. (2023). Development of an International Marketing Strategy for Domestic Enterprises During a State of War. Marketing and Management of Innovations, 14(4), 200–211.https://doi.org/10.21272/mmi.2023.4-15

Abstract Views

PDF Downloads

References

Koleshniia, Ya., & Savicheva, T. (2021). Marketing strategy of the enterprise in the process of internationalization. Economy and society, 29, 1–7. [CrossRef]

Radzikhovska, Yu.M., & Butko, N.V. (2021). Marketing in Ukraine – prospects and problems of development. Intelligence XXI, 2, 13–17. [CrossRef]

Fregidou-Malama, M., & Hyder, A. S. (2021). Multilevel trust in international marketing of healthcare services: A five-country comparative study. International Business Review30(6). [Google Scholar] [CrossRef]

Manotas, E. C., & Gonzalez-Perez, M. A. (2020). Internationalization and performance of small and medium-sized enterprises from emerging economies: Using hazards methodology for competitiveness study. Competitiveness Review: An International Business Journal30(5), 635-663. [Google Scholar] [CrossRef]

Garafonova, O., Zhosan, H., Khudolei, V., Tyukhtenko, N., Tymkiv, I., & Riabets, N. (2023). Strategic model and potential sources of financing for the postwar revitalization of agricultural enterprises in the deoccupied territories. Financial & Credit Activity: Problems of Theory & Practice2(49). [Google Scholar] [CrossRef]

Voitovych, N. V. (2021). Features of marketing strategy in the context of digital transformation. Social Economics, 62, 122-129. [Google Scholar]

Koverha, S.V. (2018). Marketing tools for forming a mechanism of balanced development for industrial enterprises. In Technology and methods of balanced development management for enterprises: monograph (pp. 244). Saarbrücken: Lap Lambert Academic Publishing.

Rumyk, I. (2021). Modelling the impact of economic indicators on food security. Economics, Finance and Management Review, 2(6), 4-13. [Google Scholar] [CrossRef]

Tereshchenko, I. O., & Kibalnik, V. O. (2019). Marketing aspects of strategic enterprise management. Investments: practice and experience, (20), 56-60. [Google Scholar]

Ukrainska Pravda. (2022). The Prime Minister of Poland believes that Russia will «quite soon» try to seize a third of Ukraine. [Link]

Trading Economics. (2022). [Link]

The State Statistics Service of Ukraine (2023). [Link].

Yankovoi, R., Kulish, D., Melnyk, V., Churkina, I., Shurpa, S., & Pidkaminnyi, I. (2023). Formation of international marketing strategy for domestic enterprises in conditions of increased financial risks. Financial and Credit Activity Problems of Theory and Practice, 4(51), 466–479. [Google Scholar] [CrossRef]

Kuznyetsova, A., Boiarko, I., Khutorna, V., & Zhezherun, Y. (2022). Development of financial inclusion from the standpoint of ensuring financial stability. Public and Municipal Finance, 11(1), 20-36. [Google Scholar] [CrossRef]

Vysochyna, A., Semenov, V., & Kyrychenko, K. (2021). Marketing and management of innovations in public governance as core determinants of trust. Marketing and Management of Innovations, 2, 204-212. [Google Scholar] [CrossRef]

Nadanyiova, M., Majerova, J., & Gajanova, L. (2021). Digital marketing as a source of com- petitive advantage: case study of Slovak Republic. Marketing and Management of Innovations, 4, 92-103. [Google Scholar] [CrossRef]

Horváth, A., & Balázs, G. (2020). Service Marketing Analysis Of Movies As Unique Service- Products. SocioEconomic Challenges, 4(2), 44-55. [Google Scholar] [CrossRef]

Ghauri, P., Strange, R., & Cooke, F. L. (2021). Research on international business: The new realities. International Business Review30(2), 101794. [Google Scholar] [CrossRef]

Okpaku, E. (2023) International marketing Guide: 2023 Strategies, Types, & Examples. [Link]

Financial Stability Report (2022). [Link]

Samiee, S., & Chirapanda, S. (2019). International marketing strategy in emerging-market exporting firms. Journal of International Marketing27(1), 20-37. [Google Scholar] [CrossRef]

College Life. (2023). International Markets in 2023: A Cost-Effective Guide to Expanding. [Link]

Deloitte digital. (2023). Global marketing trends in action: Investments for marketing in uncertain times. [Link]

Marketing Trends 2023 (2022) https://www.reasonwhy.es/media/library/samy-alliance-marketing-trends-2023.pdf

Kuznetsova, A. Y., Lyzun, M. V., Savelyev, Y. V., Kuryliak, V. Y., & Lishchynskyy, I. O. (2019a). Gravitaty potential for currency alliances’ intrarigional trade. Financial and Credit Activity Problems of Theory and Practice, 3(30), 236–247. [Google Scholar][CrossRef]

Kuznyetsova, A. Y., Zherebylo, I. V., Klipkova, O. I., & Kozmuk, N. I. (2019b). Creation of the value of national enterprises with the help of the innovation centers in the cluster formations. Financial and Credit Activity Problems of Theory and Practice, 2(29), 391–402. [Google Scholar] [CrossRef]

View articles in other formats

License

Coyright

Copyright (c) 2023 The Author(s).

Published by Sumy State University

Issue