Зміст |
Автори:
Ілляшенко Сергій Миколайович
Сторінки: 13-26
Мова: Українська
DOI: https://doi.org/10.21272/mmi.2011.2-01
Завантажити: |
Перегляди: |
Завантаження: |
|
|
|
Розширена анотація українською мовою
У статті розкрито сутність і зміст товарної інноваційної політики сучасного підприємства та визначено особливості її основних заходів. Розроблено методичні засади вибору пріоритетних напрямів її реалізації з урахуванням зовнішніх і внутрішніх умов інноваційної діяльності. Запропоновано підходи до управління за формалізованими процедурами інноваційними товарами на етапах їх життєвого циклу.
Ключові слова: товарна інноваційна політика, підприємство-інноватор, управління, товарна номенклатура, товарні лінії, товарні одиниці.
Цитувати як: Illiashenko, S. (2011). Theoretical and methodical foundations of commodity innovation policy of the enterprise. Marketing and Management of Innovations, 2, 13-26. https://doi.org/10.21272/mmi.2011.2-01
Ця стаття публікуються за ліцензією Creative Commons Attribution International License
Список використаних джерел
- Brindina O.A. Tovarna politika pidpriiemstv v umovah marketingovoyi oriientaciyi: dis… kand. ekon. nauk: 08.06.01 / Doneckiy derzhavniy universitet ekonomiki i torgivli im. M. Tugan-Baranovskogo – Doneck, 2004. – 247 s.
- Goncharova N.P. Marketing innovacionnogo processa : ucheb. posobie / N.P. Goncharova, P. G. Pererva i dr. – L.: <>, 1998. – 267 s.
- Illyashenko S. M. Ekonomichniy rizik : navchalniy posibnik / S.M. Illyashenko. – 2-ge vid., dop. pe-re!rob. – K.: Centr navchalnoyi literaturi, 2004. – 220 s.
- Illyashenko S.M. Marketingova tovarna politika : pidruchnik / S.M. Illyashenko. – Sumi: VTD <>, 2005. – 234 s.
- Illyashenko S.M. Marketingova tovarna politika promislovogo pidpriiemstva: upravlinnya strategiyami diversifikaciyi : monografiya / S. M. Illyashenko, G. O. Peresadko; za zag. red. d.e.n., prof. S.M. Illyashenka. – Sumi: VTD <>, 2009. – 328 s.
- Illyashenko S.M. Metodichni zasadi viboru innovaciynoyi strategiyi pidpriiemstva z poziciy koncepciyi marketingu / S.M. Illyashenko, G.O. Peresadko // Visnik Hmelnickogo nacionalnogo universitetu, 2009. – no 5, T. 3 (140). – S. 14-18.
- Illyashenko S.M. Upravlinnya portfelem zamovlen naukovo-virobnichogo pidpriiemstva : monografiya / S.M. Illyashenko, O.M. Olefirenko ; za red. d.e.n., prof. S.M. Illyashenka. – Sumi : VTD <>, 2008. – 272 s.
- Illyashenko S.M. Teoretiko-metodichni zasadi viznachennya optimalnogo varianta modifikaciyi tovarnoyi liniyi / S. M. Illyashenko // Marketing: teoriya i praktika. Zbirnik naukovih prac Shidnoukrayinskogo nacionalnogo universitetu im. V. Dalya / red. kol.: T.S. Maksimova (gol. red.). – Lugansk: Vid-vo SNU im. V. Dalya, 2010. – S. 91-97.
- Illyashenko S.M. Tovarna innovaciyna politika : pidruchnik / S.M. Illyashenko, Yu.S. Shipulina. – Sumi: VTD <>, 2007. – 281 s.
- Illyashenko S.M. Upravlinnya innovaciynim rozvitkom : navchalniy posib!nik / S.M. Illyashenko. – 2-ge vid., pererob. i dop. – Sumi: VTD <>; K. : Vidavnichiy dim <>, 2005. – 324 s.
- Illyashenko S.M. Formuvannya tovarnoyi innovaciynoyi strategiyi pidpriiemstva na zasadah marketingu innovaciy / S.M. Illyashenko // Mehanizm regulyuvannya ekonomiki, 2007. – no 4. – S. 15-27.
- Ilyashenko S.N. Analiz rynochnyh vozmozhnostey innovacionnogo razvitiya predpriyatiya v usloviyah nechetkoy ocenki faktorov vneshney i vnutrenney sredy / C.N. Ilyashenko, Yu.S. Shipulina // Visnik SumDU. Seriya Ekonomika. – 2010. – no 1. – S. 97-102.
- Karakay Yu.V. Marketing innovaciynih tovariv : monografiya / Yu.V. Karakay. – K. : KNEU, 2005. – 226 s.
- Karlik Yu.Yu. Upravlinnya asortimentom mashinobudivnoyi produkciyi v umovah nestabilnogo seredovishcha gospodaryuvannya: dis… kand. ekon. nauk: 08.07.01 / Kremenchuckiy derzhavniy tehnichniy universitet. – Kremenchuk, 2005. – 227 s.
- Kuper Robert G. Razrabotka novyh tovarov // Marketing / pod red. M. Beykera. – SPb. : Piter, 2002. – S. 434-454.
- Olefirenko O. M. Formuvannya portfelya zamovlen naukovo-virobnichogo pidpriiemstva / O. M. Olefirenko // Problemi upravlinnya innovaciynim rozvitkom pidpriiemstv u tranzitiv!niy ekonomici: monografiya / za zag. red. d.e.n., prof. S.M. Illyashenka. – Sumi: VTD <>, 2005. – S. 52-98.
- Strategiya i taktika antikrizisnogo upravleniya firmoy / pod. red. A.P. Gradova, B.I. Kuzina. – SPb. : Specialnaya literatura, 1996. – 510 s.
- Titov A. B. Marketing i upravlenie innovaciyami / A.B. Titov. – SPb. : Piter, 2001. – 240 s.
- Fathutdinov R.A. Innovacionnyy menedzhment / R.A. Fathutdinov. – SPb. : Piter, 2002. – 400 s.
- Chuhray N. Tovarna innovaciyna politika: upravlinnya innovaciyami na pidpriiemstvi : pidruchnik / N. Chuhray, R. Patora. – K. : KONDOR, 2006. – 398 s.
- Sherrington Mark. Brending i upravlenie torgovymi markami / Mark Sherrington // Marketing / pod red. M. Beykera. – SPb. : Piter, 2002. – S. 487-506.
|