Зміст |
Автори: Сторінки: 95-104 Мова: Українська DOI: https://doi.org/10.21272/mmi.2011.2-10
Розширена анотація українською мовою У статті авторами проведено аналіз сутності, особливостей та правил бренд-колористики як інструменту впливу на цільову аудиторію бренда. Запропоновано підходи до оцінки результативності бренд-колористики та з’ясовано ставлення різних вікових груп споживачів до її заходів. Ключові слова: бренд-колористика, фірмовий стиль, кольоросприйняття, брендинг, маркетингові комунікації, вікові групи споживачів, ефективність. Цитувати як: Makhnusha S. & Kosolap, N. (2011). Analysis of brand-coloristics as an instrument to influence a target brand’s audience. Marketing and Management of Innovations, 2, 95-104. https://doi.org/10.21272/mmi.2011.2-10 Ця стаття публікуються за ліцензією Creative Commons Attribution International LicenseСписок використаних джерел
|
Контакти
Сумський державний університет
вул. Харківська, 116,
м. Суми, Україна, 40007
e-mail: mmi@fem.sumdu.edu.ua