Зміст |
Автори: Сторінки: 37-47 Мова: Українська DOI: https://doi.org/10.21272/mmi.2011.2-03
Розширена анотація українською мовою У статті досліджено і виділено якість та ціну як основні елементи конкурентоспроможності нового товару на ринку. Обґрунтовано основний принцип застосування комерційними підприємствами маркетингового підходу щодо просування нової марки товару у співвідношенні «ціна-якість». Розглянуто дев’ять цінових субстратегій, які використовують виробники для досягнення маркетингових цілей підприємства на ринку. Розроблено ефективну цінову стратегію для просування товару-новинки у співвідношенні «ціна-якість». Наведено декілька методів побудови цін на нову продукцію залежно від рівня її якості. Ключові слова: ефективність цінової стратегії, конкурентоспроможність нової продукції, просування нового товару, співвідношення ціни та якості продукції, споживча цінність нововведення, стратегія ціноутворення товару-новинки. Цитувати як: Onyskiv, V. (2011). Elements improvement of system approach of new trademark for promotion according to the dependence product «price-quality». Marketing and Management of Innovations, 2, 37-47. https://doi.org/10.21272/mmi.2011.2-03 Ця стаття публікуються за ліцензією Creative Commons Attribution International LicenseСписок використаних джерел
|
Контакти
Сумський державний університет
вул. Харківська, 116,
м. Суми, Україна, 40007
e-mail: mmi@fem.sumdu.edu.ua