Зміст |
Автори: Сторінки: 48-52 Мова: Українська DOI: https://doi.org/10.21272/mmi.2011.2-04
Розширена анотація українською мовою У статті розглянуто сутність визначень «маркетинг кластера» та «кластерний маркетинг», сформовано та обґрунтовано систему цілей управління маркетингом кластерної структури. Ключові слова: кластерний маркетинг, маркетинг кластера, кластерна структура, маркетингова діяльність, концептуальна модель. Цитувати як: Zabarnaya E. & Papkovskaya, E. (2011). Analysis of the cluster approachas a system of marketing management in the region. Marketing and Management of Innovations, 2, 48-52. https://doi.org/10.21272/mmi.2011.2-04 Ця стаття публікуються за ліцензією Creative Commons Attribution International LicenseСписок використаних джерел
|
Контакти
Сумський державний університет
вул. Харківська, 116,
м. Суми, Україна, 40007
e-mail: mmi@fem.sumdu.edu.ua