Зміст |
Автори:
Тєлєтов Олександр Сергійович, Провозін Микола Васильович
Сторінки: 53-64
Мова: Українська
DOI: https://doi.org/10.21272/mmi.2011.2-05
Завантажити: |
Перегляди: |
Завантаження: |
|
|
|
Розширена анотація українською мовою
У статті розглянуто особливості рекламної діяльності вищого навчального закладу. Зроблено аналіз результатів маркетингових досліджень підходів абітурієнтів до вибору навчального закладу для подальшого навчання. Запропоновано принципи проведення рекламної кампанії на трьох рівнях: ВНЗ у цілому, факультеті, окремій кафедрі.
Ключові слова: маркетинг освіти, маркетинг освітніх послуг, комунікації в системі освіти, маркетингові дослідження ВНЗ, маркетингова діяльність ВНЗ, рекламна кампанія ВНЗ.
Цитувати як: Teletov А. & Provozin, N. (2011). Advert for higher education. Marketing and Management of Innovations, 2, 53-64. https://doi.org/10.21272/mmi.2011.2-05
Ця стаття публікуються за ліцензією Creative Commons Attribution International License
Список використаних джерел
- Obolenska T.Ie. Naukovi zasadi formuvannya konkurentnogo rinku osvitnih poslug dlya funkcionuvannya rinku praci / T.Ie. Obolenska // Teoriya i praktika marketingu v Ukrayini : [monografiya] / A.F. Pavlenko, A.V. Voychak, V.Ya. Kardash, V.P. Pilipchuk ta in. ; za nauk. red. d.e.n., prof., akad. APN Ukrayini A.F. Pavlenka. – K. : KNEU, 2005. – S. 13-57.
- Korolko V.G. Osnovy pablik rileyshnz. – M.: Refl-Buk; K.: Vakler, 2000. – no34. – S. 24.
- Pochepcov G.G. Teoriya kommunikacii / G.G. Pochepcov. – M. : Rufl-buk ; K. : Vakler, – 2001. – 656 s.
- Primak T.O. Marketingovi komunikaciyi : [monografiya] / T.O. Primak. – K. : Elga, Nika-Centr, 2003. – 300 s.
- Romat E. Reklama : ucheb. dlya stud. specialnosti “Marketing” / E. Romat. – 6-e izd., pererab. i dop. – K. ; H. : NVF “Studcentr”, 2006. – 492 s.
- Klusova E.A. Osobennosti prodvizheniya obrazovatelnyh uslug // Nadezhdy: sbornik nauchnyh statey studentov / nauchnyy redaktor Z.H. Saralieva. – Vyp.3. – N. Novgorod: NISOC, 2005. – C. 47 – 50.
- Ledkova O.A. Reklamnaya deyatelnost obrazovatelnyh uchrezhdeniy g. Moskvy na rubezhe XX-XXI vekav / O.A. Ledkova [Elektronniy resurs] / Rezhim dostupu: http://www.lib.ua-ru.net/diss/cont/93289.html
- Biblioteka ekonomista [Elektronniy resurs]. – Rezhim dostupu: http://library.if.ua/book/3/454.html
- Vilna enciklopediya Vikipediya [Elektronniy resurs]. – Rezhim dostupu: http://ru.wikipedia.org/wiki/finansist.
- Reyting Kompas [Elektronniy resurs]. – Rezhim dostupu: http://www.abiturient.in.ua/ru/rating/ /rating_kompas_svod_2010_1
- Reyting YuNESKO [Elektronniy resurs]. – Rezhim dostupu: http://www.abiturient.in.ua/ru/rating/ /rating_unesko_2009_1
- Reyting vuzov Ukrainy. Webometrics [Elektronniy resurs] / Rezhim dostupu: thttp://chabala.com.ua/?p=590
- Karpishchenko M.Yu. Skladannya programi prosuvannya osvitnih poslug vishchih navchalnih zakladiv na osnovi doslidzhennya abituriientiv Sumskoyi oblasti / M.Yu. Karpishchenko, V.V. Milyutina // Visnik Uzhgorodskogo universitetu. Seriya ekonomiki. – 2010. – no2. – S. 112-121.
- Tielietov O.S. Vishcha osvita i nauka v Ukrayini: zdobutki, problemi, perspektivi / O.S. Tielietov // Suchasni problemi vishchoyi osviti Ukrayini v konteksti integraciyi do ievropeyskogo osvitnogo prostoru: materiali naukovo-praktichnoyi konferenciyi, m. Sumi, 6-7 zhovtnya 2010 roku / za red. O.V. Prokopenko. – Sumi : SumDU, 2010. – S. 76-83.
- Tielietov O.S. Reklamniy menedzhment : [pidruchnik dlya VNZ] / O.S. Tielietov. – Sumi : Universitetska kniga, 2009. – 365s.
|