Зміст |
Автори:
Шульгіна Людмила Михайлівна, Мельничук Віра Миколаївна
Сторінки: 74-80
Мова: Українська
DOI: https://doi.org/10.21272/mmi.2011.2-07
Завантажити: |
Перегляди: |
Завантаження: |
|
|
|
Розширена анотація українською мовою
Запропонована стаття містить аналіз зміни тлумачень сутності споживчої цінності товару в процесі її вивчення. Досліджені та систематизовані наукові теорії, присвячені розгляду цього поняття.
Ключові слова: споживча цінність товару, вартість, корисність, додана цінність.
Цитувати як: Shulgina L. & Melnychuk, V. (2011). The evolution of scientific views about concept «customer value of good». Marketing and Management of Innovations, 2, 74-80. https://doi.org/10.21272/mmi.2011.2-07
Ця стаття публікуються за ліцензією Creative Commons Attribution International License
Список використаних джерел
- Nesterenko O.P. Istoriya ekonomichnih vchen [Tekst] : kurs lekciy. – 3-tie vid., stereotip. – K.: MAUP, 2002. – 128 s. – ISBN 966-608-134-2
- Zlupko S.M. Istoriya ekonomichnoyi teoriyi [Tekst] : navch. posib. – K.: Znannya, 2005. – 729 s.
- Istoriya ekonomichnih uchen [Tekst] : pidruchnik: u 2 ch. – Ch.1/ za red.. V.D.Bazilevicha. – 2-ge vid., vipr.. – K.: Znannya, 2005. – 567 s. – ISBN 966-346-035-0
- Druker P. Enciklopediya menedzhmenta [Tekst] : 10-e izd. / per. s angl. – M.: Izdatelskiy dom <>, 2004. – 432 s.:il. – ISBN 5-8459-0588-5.
- Korniychuk L.Ya., Tatarenko N.O., Poruchnik A.M. Istoriya ekonomichnih uchen [Tekst] : navch. posib. – K.: KNEU, 1999.- 562 c. – ISBN 966-574-152-7.
- Mill Dzh.St. Osnovaniya politicheskoy ekonomii [Tekst] / per. s angl. E.I. Ostrogradskoy. – K. : Yuzhno-Russkoe Knigoizdatelstvo F.A. Iogansona, 1896. – 866 s.
- Bartenev S.A. Istoriya ekonomicheskih ucheniy v voprosah i otvetah. K. Marks: teoriya pribavochnoy stoimosti [Elektronniy resurs]. – Elektoron. dan. (1 fayl). Rezhim dostupu: http://society.polbu.ru/bartenev_econhistory/ch48_i.html
- Kushnir V.S. Istoriya ekonomichnih vchen [Tekst] : navchalniy posibnik. – Harkiv: Espada, 2004. – 208 s. – ISBN 966-7870-51.
- Marshal A. Principy ekonomicheskoy nauki [Tekst] : per. s angl. – M.: Progress, 1993. – 594 s. – ISBN: 5-01-004201-0.
- Kotler F. 300 klyuchevyh voprosov marketinga: otvechaet Filipp Kotler [Tekst] : per. s angl. – M.: ZAO <>, 2006. – 224 s. – ISBN 5-9693-0077-2.
- Kotler F. Marketing menedzhment [Tekst] : per. z angl. – SPb. : Piter Kom, 1999. – 896 s. – ISBN 5-8046-0048-6.
- Blekuall R., Minikard P., Endzhel Dzh. Povedenie potrebiteley [Tekst] : per. s angl. – SPb. : Piter, 2007. – 944 s. : il. – ISBN 978-5-469-00677-0.
- Porter M. Konkurenciya [Tekst] : per. s angl. – M. : Izdatelskiy dom <>, 2005. – 608 s. – ISBN 5-8459-0794-2.
- Forstrom B. Value Co-Creation in industrial Buyer-Seller Partnership – Creating and Exploiting Interdependencies [Tekst] – Abo: Abo Academy University Press. – 2005. – 192 c. – ISBN 951-765-231-3/
- Lamben Zhan-Zhak. Strategicheskiy marketing. Evropeyskaya perspektiva [Tekst] : per. s franc. – SPb. : Nauka, 1996. – 589 s. – ISBN 5-02-024833-9.
- Magomedov Sh.Sh. Sushchnost teorii potrebitelskoy cennosti tovarov [Tekst] // Standarty i kachestvo. – no4. – 2004. – s. 78.
- Zaharova Yu.A. Strategii prodvizheniya tovarov [Tekst]. – M. : Izdatelstvo <>, 2010. – 160 s. – ISBN 978-5-394-00600-5.
|