Зміст |
Автори: Сторінки: 81-87 Мова: Українська DOI: https://doi.org/10.21272/mmi.2011.2-08
Розширена анотація українською мовою Стаття присвячена дослідженню класифікації промо-акцій та визначенню ефективності окремих заходів стимулювання збуту (що в переважній більшості рекламних компаній зробити практично неможливо). Ключові слова: комунікації, стимулювання збуту, промо-акція, модель, ефективність, ATL-заходи, BTL-заходи. Цитувати як: Bozhkova V. & Oliynyk, I. (2011). Analysis of promotions. Marketing and Management of Innovations, 2, 81-87. https://doi.org/10.21272/mmi.2011.2-08 Ця стаття публікуються за ліцензією Creative Commons Attribution International LicenseСписок використаних джерел
|
Контакти
Сумський державний університет
вул. Харківська, 116,
м. Суми, Україна, 40007
e-mail: mmi@fem.sumdu.edu.ua