Зміст |
Автори: Сторінки: 99-105 Мова: Українська DOI: https://doi.org/10.21272/mmi.2011.3.1-13
Розширена анотація українською мовою Авторами визначено трактування природи ризику, охарактеризовано передумови появи ризиків, виділено етапи ідентифікації ризику маркетингового дослідження та компоненти процесу управління ризиками та розроблено систему управління ризиками товарної політики за критерієм якості обслуговування споживачів та схему аналізу шансів – ризиків підприємства в процесі формування елементів товарної політики. Ключові слова: ризик, управління, маркетингова товарна політика, ринок, шанси. Цитувати як: Betz M. & Kucher, L. (2011). Risk management marketing seller. Marketing and Management of Innovations, 31, 99-105. https://doi.org/10.21272/mmi.2011.3.1-13 Ця стаття публікуються за ліцензією Creative Commons Attribution International LicenseСписок використаних джерел
|
Контакти
Сумський державний університет
вул. Харківська, 116,
м. Суми, Україна, 40007
e-mail: mmi@fem.sumdu.edu.ua