Зміст |
Автори: Сторінки: 106-110 Мова: Українська DOI: https://doi.org/10.21272/mmi.2011.3.1-14
Розширена анотація українською мовою Розглянуто види реакцій підприємства на ринкові зміни, особливості вибору відповідного методу управлінського рішення й інструментарію для успішної маркетингової діяльності. Ключові слова: управлінські рішення, реакція підприємства, маркетингова діяльність. Цитувати як: Derzhak, N. (2011). Management of the company responses to market changes. Marketing and Management of Innovations, 31, 106-110. https://doi.org/10.21272/mmi.2011.3.1-14 Ця стаття публікуються за ліцензією Creative Commons Attribution International LicenseСписок використаних джерел
|
Контакти
Сумський державний університет
вул. Харківська, 116,
м. Суми, Україна, 40007
e-mail: mmi@fem.sumdu.edu.ua