Зміст |
Автори:
Зінченко Анастасія Ігорівна
Сторінки: 212-217
Мова: Українська
DOI: https://doi.org/10.21272/mmi.2011.3.1-29
Завантажити: |
Перегляди: |
Завантаження: |
|
|
|
Розширена анотація українською мовою
Розглянуто різні підходи до визначення понять «потреби» та «мотивації», а також визначено фактори, що вплинули на появу нових видів туризму із зміною потреб споживачів. Систематизовано фактори внутрішнього (індивідуального) та зовнішнього характеру для трьох сегментних груп споживачів продукту зеленого туризму. Визначено, що туристичний продукт має відповідати вимогам споживачів та задовольняти їх потреби і тому його основним завданням є здоровий споживач.
Ключові слова: продукт зеленого туризму, споживач продукту зеленого туризму, поведінка споживача, потреби, мотиви, потреби споживачів продукту зеленого туризму.
Цитувати як: Zinchenko, A. (2011). The specialties of the behavior of green tourism’s consumer. Marketing and Management of Innovations, 31, 212-217. https://doi.org/10.21272/mmi.2011.3.1-29
Ця стаття публікуються за ліцензією Creative Commons Attribution International License
Список використаних джерел
- Durovich, A.P., Anastasova, L.M. Marketingovye issledovaniya v turizme / Ucheb.-prakt. posobie – M.: Novoe znanie, – 2002. – 348 s.
- Durovich A.P. Marketing v turizme : ucheb. posobie / A.P. Durovich. – 7-e izd., pererab. i dop. – Mn. : Novoe znanie, – 2007. – 496 s.
- Kotler F., Bouen D., Meykenz D. Marketing. Gostepriimstvo i turizm: Uchebnik dlya vuzov / Per. s angl.. pod. red. R.B. Nozdryovoy. – M. : YuNITI, 1998. – 787 s.
- Bochkareva T.V. Ekoturizm: analiz sushchestvuyushchego mezhdunarodnogo opyta. [Elektronniy resurs]. – Rezhim dostupu: http://tourlib.net/statti_tourism/bochkareva.htm.
- Tkachenko T.I. Staliy rozvitok turizmu: teoriya, metodologiya, realiyi biznesu: monografiya. – 2-ge vid., vipr. ta dopovn. – K. : KNTEU, – 2009. – 463 s.
- Kotler F., Keller K., Pavlenko A. ta in. – K.: Vidavnictvo <>, – 2008. – 720 s.
- Yuhimenko N.F. Gumanistichni parametri samorealizaciyi osobistosti: potrebi, interesi, cinnosti. Avtoreferat. – K. : KNU im. Tarasa Shevchenko, – 2003.
- Blekuell R., Miniard P., Endzhel Dzh. Povedenie potrebiteley. 10-e izd. – SPb. : <>, – 2007. – 944 s.
- Klicunova V. Intepretaciya kulturnogo i prirodnogo naslediya belorusskoy derevni: shkola vpechatleniy. Materialy Mezhdunarodnoy specializirovannoy konferencii <>. – Minsk, – 2010. – s.57-64.
|